星5炒了am..
心情才剛好轉..
可是..明天又要quiz am了
看來又要炒多獲..
又要罰炒多一百次..
神牙. plx help me
我真係好想drop am.. 但因為前途問題..5drop得
唉..不如殺左我吧.
=[ 做數去....
今朝陪肥龍剪頭髮
跟住就買外賣番school找老婆
..下午就去左look ling 唉..妹超勁..but算啦
下次我一定會贏>.<
then出左mk買野.. ka..好野,又有新既太古3..
夜晚..老婆,朱西,肥龍同嘟到我家煮飯+吃飯
好味..kaka
食完落公園傾計.. 佢地講到勁恐佈...
太忙.
今晚打住今多先
今天去了馬灣bbq
玩得很開心
夜晚中去左kf玩d低b野
玩到碌地
嘟同肥龍超樣衰. 諗番起佢地個樣.. 真係笑死
ka..
林承就成日都忍5到笑..
..唉..
不想温書..
but無論如何.. 都要掂一掂bio同am
5係就死硬
......
呢幾日好想打一個8婆..
因為佢呢幾日無啦啦超惡
對我惡都忍你
但你對我老婆今惡
作死你..你真係未死過
我絕對5會放過你..
極度討厭你!!!
未温am.. so..今晚5打qooza