今日早上格外清靜!! 因為全家都出曬街
啊麻去左姑媽到 grandpa 買菜 dad & mum 番工
only one at home 我都係第1次炸
我在個個時候 打blog (yesterday) 跟住就同啊潘講電話~
a moment later........黃海年(我細佬)come to my home....玩
1:30 p.m. 我地(以前4d班ge同學)約左李佩儀老師去pizza hut食野
我同啊萱急急腳落樓 因為遲到.......
去ok個到等齊人 就去大埔lu
我地一共22個人 take a bus (k12)
去到個度 去見到李老師 我差d唔認得啊~
佢in左 & 靚左 ....... 我地廿幾個人一路等位...一路傾計...
我地足足等左一個鐘 先入去食野......一路食一路講笑話
真係好happy呀!! ^^ 由於我地等得太耐
跟住pizza hut個d人經常出錯喎~
so 我地要頭訴
但係食食下 都唔記得交個張paper比人
食完 我地去左 冒險樂園玩啊 玩到超high
我同藍xx一齊 玩個個 訂野ge games 玩到勁開心
我同藍xx狂訂狂訂 玩左 6.7次都有啊 so 訂到隻手勁痺
最衰啊萱 咁早走啦 !!
玩完 .....我地4個(我.藍.楊.伍)一齊去左影貼紙相
影左4次 唔知點解 好似影到唔想停咁 haha
好happy 最衰小左啊萱&潘啊 !! 下次有$$再影 ^^
影完就go home lu
7:40p.m先番到home
番到去 就開飯lu 好彩冇比人scold ^^
今日真係好好好好.......happy呀
我好耐都味試過咁開心lu ~ ^^
|