畢業La"!!
好唔捨得你地呀
我一定唔會forgot你地架
因為你地係我 ge forever friend ~
-------------------------------
今"蕉"打雷打到勁大聲啊
嚇死我啦
仲落大雨啊~
本來想9點幾去註冊 because my mother 要做野
但係rain so 遲d先去
9點幾 rain細左 同楊xx去大快活食野 (4人)
食完就去恩主教註冊lu 都唔係好多人炸
可能係因為落緊rain掛
上到去1樓 有d學生叫我&詩去一個課室
我幾驚係要interview囉~ 入到去 比左註冊證個d人
就聽一個人講野:
佢talk about the 通告 ( about 書 . 校服 . 中一迎新活動.....)
嘩!! d書成2千幾蚊 仲要自己去商務個度買
校服: 由頭換到落腳 . 皮鞋統一 .........
註完冊 去左新達行
borrow 左一隻dvd (歌舞青春2)
跟住就go home lu
依排我都成日同cindy 講野啊
過左一陣 楊xx' mum 幫我buy左本暑假作業 (英文數學)
我開始做個本野
help" 超難啊 ~我做左幾粒鐘先做左3個chapter !!
我狂查字典呀
唉...... 可以想像以後一定係好辛苦啦!
算啦 既然一定要讀書 就+油啦 ~ (自我鼓勵)
hkat 大家要+油啦 ~ ^^
& keep in touch !!
|