{-Hei ~ Wa"*-*
edu021137
暱稱: "樺Dee~
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最後一日上課天
好悶...
啦啦隊練習!!
公益服飾日and羽毛球選...
康健日~
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 186
今日人氣: 1
累積人氣: 1903
每月文章
文章分類
全部 (25)
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 8 日  星期二   陰天


中學派位~ 開心 分類: 未分類

今日係中學派位啊~

我.潘.詩都wear左校"群"

因為驚要去釦門

唔知點解

我唔係好緊張!!

派位啦~

啊潘去左莫壽增啊

佢好happy呀 笑得好燦爛啊 ^^

輪到我啦~

我見到張派位證

好似寫住大埔........

我睇唔清楚

我好驚

因為學校名寫住大埔都唔方好架啦

唔知係唔係  band 2 or band3個d學校

一睇

個人都定d啊

派左我去恩主教啊~

好happy 呀 ^^

到到啊詩啦

佢入左........

恩主教啊

同我一樣  同一間啊

終於唔洗驚冇朋友啦 ^^ 好ya

不過小左啊潘啊 ~

個d成績表副本  用唔著lu

過左一陣 .....就落左三樓find 家長 報喜啦

一落到去   已經見到一大堆人

啊潘find到佢ge  family

佢mum 聽到佢入左莫壽增 勁開心啊!!

仲"藍"住左啊潘啊 ^^

睇黎依次派位都唔錯呀

見完parents 就上番5樓

但係見到馬車and  her parent cry呀~

跟住藍芷經過

我問 佢入左邊間

佢唔出聲~我地心知應該派得唔好

但係問番藍燕佢say佢入左想入ge中學

點解??會唔出聲  answer:唔知喎!!

跟住就一齊影相啦 ~

玩左成個上午

差唔多放學

我地班女仔在黑板畫左d野 !! 勁靚

so 我地當作背景 ~影相

^^ 今日真係好開心呀!!

雖然入到band1 中 ~ 好happy

但係以後

我想像到會讀得好辛苦

因為恩主教好嚴

明天就係數學日啦~

唔知會唔會更happy呢??

hope  is 

 

 

 

 

 

 



2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


好悶啊!! 分類: 未分類

今日好悶啊!!

冇野做......

 

 



2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


才藝匯萃彩排 & 球類頒獎禮 開心 分類: 未分類

今日8點幾就番左學校

早餐都味食呀.....

番到去玩左好耐

照左好多相

先到我地上台彩排

比張你地睇啊:

我好中意依張相呀~ ^^

彩完排

我同萱.藍上左3樓Find老師

叫d老師幫我地寫記念冊

我比左黃sir . (library)老師 & 梁sir

當我比梁sir寫個時 :

我走埋去say:

[梁sir 可唔可以幫我寫呀?]

佢笑住咁講:

[我好感動啊 !! 樺dee.我以為你唔中意我添]

我個時唔知點

只係微笑咁走左

下午

去左球類頒獎禮.....

因為尹x平佢地都有去

所以勁好笑

梁文本來都有的去

但係forgot

黃sir即刻打個電話去&話去佢home到x烤

and叫佢買定d food 超好笑

去到"黃"福鑾見到有d dance ge獎

原來佢地都好勁(dance)

入到去

見到好多學校d人都去到

find  chair坐個時

黃sir突登擺個袋去陳x(6d6)隔離

等黎俊x去到個時

叫黎xx坐陳x隔離 haha

佢地真係坐埋一齊

我地影埋相啊 hehe

我同牛牛負責拿羽毛球個個獎

頒完獎 有個所謂ge自助餐

食完就同埋 院鄭木鄞坐同一架車番番學校

跟住就番左home lu

at night

同左啊萱去曬相&buy  food

希望明天個show會成功啦 ^^

 

 

 

 

 

 

 



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
~
~