今日係中學派位啊~
我.潘.詩都wear左校"群"
因為驚要去釦門
唔知點解
我唔係好緊張!!
派位啦~
啊潘去左莫壽增啊
佢好happy呀 笑得好燦爛啊 ^^
輪到我啦~
我見到張派位證
好似寫住大埔........
我睇唔清楚
我好驚
因為學校名寫住大埔都唔方好架啦
唔知係唔係 band 2 or band3個d學校
一睇
個人都定d啊
派左我去恩主教啊~
好happy 呀 ^^
到到啊詩啦
佢入左........
恩主教啊
同我一樣 同一間啊
終於唔洗驚冇朋友啦 ^^ 好ya
不過小左啊潘啊 ~
個d成績表副本 用唔著lu
過左一陣 .....就落左三樓find 家長 報喜啦
一落到去 已經見到一大堆人
啊潘find到佢ge family
佢mum 聽到佢入左莫壽增 勁開心啊!!
仲"藍"住左啊潘啊 ^^
睇黎依次派位都唔錯呀
見完parents 就上番5樓
但係見到馬車and her parent cry呀~
跟住藍芷經過
我問 佢入左邊間
佢唔出聲~我地心知應該派得唔好
但係問番藍燕佢say佢入左想入ge中學
點解??會唔出聲 answer:唔知喎!!
跟住就一齊影相啦 ~
玩左成個上午
差唔多放學
我地班女仔在黑板畫左d野 !! 勁靚
so 我地當作背景 ~影相
^^ 今日真係好開心呀!!
雖然入到band1 中 ~ 好happy
但係以後
我想像到會讀得好辛苦
因為恩主教好嚴
明天就係數學日啦~
唔知會唔會更happy呢??
hope is
|