今日第一堂係數學補課
好boring 好想sleep啊~.~
上完堂-->要畢業禮彩排啊~
我要拿獎 so要彩排啊
我think比補課仲boring........
坐我隔離個個係藍芷堯
好彩係熟人
如果唔係一定好悶啦!
我地個位係咁:
xxx.....尹x平 黎俊x 藍芷x 我
有尹xx in 一定勁好笑
我冇估錯
我地細聲講 大聲笑
因為佢地講個d野超好笑
諗番起都好想笑 haha
坐藍xx前面係周嘉"而"
佢wear 粉紅色低富仲要有字
點知比藍xx見到
即刻叫我地去睇
叫埋佢左手邊個兩位
尹&黎都笑囉
我地有講有笑
時間好快就過左啦~
輪到我地上台......
我地可能係最差個隊........
正確:
上台 --> 望觀眾 -->望嘉賓-->拿野-->望觀眾-->谷恭
我地做左
上台-->望嘉賓-->等左一陣 比人scold先轉番身望觀眾......
超好笑
本來趙xx在我前面
但係佢要拿其他野 趕唔切 排左我後面
平排企個時 佢痴到勁埋
不過唔出奇
個個都係痴到咁埋架啦
不過有d唔慣.......
我地出到乒乓球區
黎同尹say:[ 係啦 . 望觀眾啊 ]
尹講都唔講 一野打左落去黎xx個pat到
我同藍xx見到
笑到我地死.....
唉......個壁報照到我勁樣啊
年年都係咁 好心就唔好整啦
下午 係惜別會呀
1:30p.m.開始
一開始做左一個drama
有啊潘呀 做旁白 ^^
跟住食野
in個個食物大比平
我地班win左 haha
跟住6a班 d女仔送左d野比佢地班主任
梁sir右話想要 個時黃貴校lag住枝"米"
佢say :[ 梁sir 都想要呀
唔知6d 班d同學會唔會整呢?睇你地啦 ]
跟住楊xx勁大聲講[發夢有你份 ]
我狂笑 haha
完左惜別會
我地take左好多 photo啊 ^^
|