//**甘日早早,,就同表妹妹反jor學la^^
去到for車立占﹏×比埋分禮物aruni屎﹏"*佢甘日生日唷]"呵))啜番啖sin喇
甘日要集隊喎 \*-頂**
講番今日上左咩堂啦::今日第1堂係Ms.soon既Music丫**
wo地本g系locker,,,,,去到1樓個陣︶mssoon ho 似g我地想dim甘,,,,,
佢地去左令g*))><比ms soon見到*****dim g mo事//
第2堂cved,,,,有成10個人要留堂,,,,,
第3,4堂系maths,,哈^^悶死((((又寫信
@跟住就系2堂::ENglish..*'`要小測*..不過5計fun \*- x D"
Lunch... 去左pizzahut>33<" 5ho提喇,,,,,,
then又系dt啦 悶悶悶悶悶悶*
放學,,,,留堂
之後同uni屎<<<<佩<<<<表妹食cake

魚魚又5食,,!!
傾左15mins到啦..我地都走啦**今日就係咁多﹏』
|