今天自己1個打的回校-沒有跟我的darling1起` 因為她早上不回校.下午才回來. 回到學校在改個d死人卷-晨讀就收回條=) 普通話悶到嘔屎ar我ding` computer-奇怪的係我十分留心地聽光明頂教野- 小息就去左music room*我屌佢-又見到班8婆lol IS`我刀嘰留心`佢讚我乖lol﹏呵呵!! 小息去左食野+飲野- 中文堂我有舉手答問題ar=)好乖好乖` lunch去左吉野家-超小人.獎勵我留心嗎?! 食食下見到ar魚係出面-佢又見到我地` 番到sch就把我寫的4封信拿給ar魚- 公民-miss 冇番`坐左去ar魚到傾計+寫野 project learning-曾梅d人黎我地sch[交流] 小學老師認得我=)呵呵-好錫我的`keke﹏ d小學生刀嘰得意丫-^^ 放左學之後做d好支力既野-暫時5講得` 番到hm就玩左陣電腦- 等老豆買野比我食`老母出左去 之後沖涼+打日記