今日番學之前已經做side 功課啦XDD` 番到sch hea下就晨讀喇喎* 我又無睇書 到左英文堂-還書+借書後就講下EGU同書啦` 小息-4GOT 中文堂先把鬼火`真係想一野扑系爆佢個臭系` 中文習作我用左E隻色既筆做姐﹏佢又要我重做... 而家好撚得閒呀我??!ON撚尻尻的` 小息死左落COMPUTER RM搵呀佩^333^ 中史又係佢E隻SM!! 我嬲佢所以我5啋佢 =[ 佢打我-3333- 西史就冇咩點留心呀`呀魚掟枝顏色筆比我個陣` 掟中個窗=)那枝筆當場散SIDE* 很多人刀被嚇怕,,他們以為是玻璃窗爆了 哈哈哈`對不起喔!! LUNCH的時候我陪AR魚默書及等他們買食物回來給我們.. 十分好吃呀!!! 之後既ART同GEOG刀冇咩特別-5講喇!!