早了起身,但其實也不想起身。 回校,熱得很!!好野FOR呀魚差我1盒野飲!! 集隊個陣條死人馮玉菁捉呀魚d頭髮冇捉我.. 馮玉菁 都俾mis liu鬧慣lu..要我q起耳仔,頂丫,好柒呀。 早會講左刀幾耐下=(支力死人了="= 首先上2堂MATHS堂`我刀有聽書架!! 小息*4GOT ENGLISH X2 個PRESENTATION,,俾MS POON講SIDE拉!! 小息.4GOT TOO 2個中文-又係小講,,悶死人咩 = ( LUNCH去左吉野家-GOOD!!很飽的﹏。 MATHS X 1`計D FORM1數?! 跟住就係2堂PE=]好快GUM係女更換完33 ^口^" 就去整頭-THZ TO EUNICE FOR HELPING ME!! PE堂又係打合球-打死個MS CHU-\/- 放學就去學琴+補習。 去到一樣是十分熱-跟本沒溫過書,回家。 晚上食飯,打日記,剛剛有了個新哥哥。