`'!|打番今日個d先**
朝早集隊,,,,,個個55知咩arsir泥呢 +。"好鬼似怪旦c生娘個個新郎呢
今日既第1&2堂係science,,做實驗﹏ -33-"悶爆*好玩的系整個個咩太陽個陣\*- xD" 叫左我,,,,我的ar魚同uni屎企出去<<怕我地睇5清楚〔[[睇哂d人既樣,,,知人口面不知心/\/\"
小息*過左2A,,搵ar佩
@跟住就係2堂::english..*'`要小測*好易..呵2﹎.,游泳選手ho慘ar.`'又比miss poon話> <不過e堂英文hoho笑唷/\/\"書記同王sir講完又講==以為我地傻的嗎??再講多次丫......卡卡 --* 笑到我死!!
放左學,, 同表妹emily食lunch ** 去左食"粉腸”跟住見到ar珮
then反屋企><'
出去學琴個陣"×] 見到我地班xxx最中2既肚臍王<<<
5級琴既分反左]′·〉ho差**想知就問我啦,,!!
**今日就係咁多﹏』
完_________** x D'
|