今日moduck上樓放g包
要集隊..講野慢到我想訓教°§
上到去..pth,,,,,,,講成語個d**梁x俊笑死我地~~寫完d野5認系佢寫^^卡卡>3<"
*computer,,落jorcomputerroom
小息去jorlocker令gg
::跟住系2堂is**又係悶悶悶...默書**12/15
跟住,,係2堂中文"mo小講到__ _*上堂堂==
Lunch,,系學校食((**then公民<<時事問答!!!!!!
___ _*2堂maths,,:: 講左d數*)))) -33-"同牙魚傳下子仔甘***
放學..上hall聽singcon..........hoho聽,,5點幾就放左啦>3333<"
聽日先打過啦
>>>>>>>>完<<<<<<<
|