唉..今日好早就起左身了*
*! 之後我的Ma mA同細老就出左去_____________去我arpo度
then12:o0幾去左教會練drama..">\/<dramaH Oho玩﹎"
next同john,,,,dic,,,,,珮珮,,,,,,ar蝦佢地食lunch"ho味的..'
完side d野之後就出藍Tin]]
*]' ..同我的表姐行下街街gum
:`',* 行完就上去我arpo度na..ho燃支力ar
[.."系度等食反**-@-"又傾下電話gum..又比d人話"`*
唉唉*)) 真仆街ya”whAt The' s F uck?*
唉..唔想打了.." 好傷心吖**
|