today so lonely唷. ..,*×
朝早起身*|!, 對眼ho鬼腫"caz琴晚又喊過泥""too bad ! ! !!
之後ar ma同細老出沙tin '﹍!].°我自己一T固系屋企* ))
我有溫書呢...嘰.,﹍°chinese n chinese history'↓
又去d人d反到留言gum la/+,, · ··嘰ho人ar我

,..*" lunch,,買杯面食` ﹡食完了*就去溫書,,
爆乖`'°+|/ 嘰.
ho想剪tou fa呢---d陰成日吉到我隻眼*))ho鬼煩=oo=仆街呢`'°
dinner就ar ba買野比我食na]***哈哈哈>______<"
2+睇緊新城個個頒獎禮:,-+ 2R d mo有ddmk呢.,,,,,
5打na°×`[|°睇電視
|