好的* 今日又系訓到7點 起身* 5想起唷,, 番到去..又係入左ToiLeT* 整頭頭* 岩岩ho打中** 同cc一齊5拎校嬲落去”吹燃脹口羊==" 之後..講jor陣野,,上去* 又系個個傻佬.. 87的* 考了..1睇就知5識* 唉* 死燃得啦" 之後做3.. ho快甘..就夠中啦* ..5識a-* 超多5識==" 媽a// 俾佢打死啦==" 系甘系度講有嘰難* 其實真系ho難難難 !!!* 唉.. 聽日要考c\/eD..大家+油啦>333<" 我要溫書啦** 甘日比左分野ar佩同魚了"5知佢地系咪真系中2呢,, 唔打了.. 愛爆爆爆 你地哇________________ 啜>33<"