今朝個2黃c麗kai到仆街!屎忽鬼!全部刀係屎忽鬼! 晨讀系度做ers*english speaking day=p 之後2堂英文na-作文+ers﹏屌`poon2真係好撚多野講lor-\/- 小息同darling去左拎書同食腸腸- 中文堂個陣又比個sm問我野*我挑`重話罰我抄10之書-傻西!! 小息-做中史作業=] 中史堂就抄history d字系張檯度* history dict個陣﹏ba2比miss choi見到佢出貓`傻傻地-\/- lunch個陣系sch食完野就出左上水廣場=) geog堂勁吾舒服-仆街﹏ art堂系度畫2-gd*ho玩的- then就去留堂*yoyo-\/-darling佢地等我... 留完就過左去搵佢地=)又食豆2-xdd 走人之後就去左零食物語-買左欣欣杯同腸仔for聽日上堂食=] darling`我系車度mo食到哇*乖哩??! PS.我同佢分左手na=)吾ho講我同佢d野na吾該