| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 15 日 星期三 |
 | |
| * |
依家吾知點解好鐘意1路沖涼1路飲野or食野-___- `
今朝同ar魚去麥當食早餐*都OK凍`熱香餅!!
番到去-早會個陣d peers掟d心心波落泥..勁gag*我地班mo人接﹏
個條友講野又好似含住舊屎咁`好想打獲佢!
2堂中文..悶到PK`-\/-一路都好那眼訓`好悶!
小息`同ar魚,,ar佩,,eu2落左去食野=)
music個陣又睇卡門-@\/@
到中史堂`無聊`都吾記得自己系度做咩`
小息-去左買益力多=)
maths堂個陣又狂食野*食左欣欣杯,,綠豆1族,,糖,,腸仔﹏]]
ho臭串哇*
lunch..去彩園買腸粉食-
2堂英文-fucker!!!
is個陣又quiz-我又吾合格lu=)
放學之後齊齊走人na-點之又比我地見番2b,,22號,,黃加行個個男仔-笑q死=)又真系好似跟住佢咁XDDDDDDDDD!!
之後ar魚送我去補習`多謝!!見到情dic既真面目na-嘻2!!
|
| 刊登時間︰2006-03-15 11:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|