唉..都好似好耐無寫lu
呢幾日都無咩是發生..
TODAY返學校拎書,,
唉..
仲有一樣功課未做..
我要返學呀!!!!!!!!!!!!!
好悶呀係屋企
唉...............................................
=^=
SAD!!!!!!
完
FAT字
我呢幾日都係咁過
做既都係一樣..
玩電腦俾人話
傾電話俾人話..
做咩都俾人話
死左去好過
吾想寫日記啦..
完,,
TODAY無無聊聊咁就過一日,,
晏D就去CUT HAIR..
我覺得幾好啦都..
不過短左少少..
算啦吾CUT都CUT左..
一定會好快生返..
呵XD
............
完啦