elain93611

暱稱: ♠ Fat
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌

2007-08-11
2007-01-29
2007-01-08
2006-12-19
2006-12-09


日記

全部 (58)


CMMMM

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

我既bb

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


16號.. 開心

IS A BEATIFUL DAY!!!!

TODAY  7:30AM  WAKE UP

整好哂D野就去大快活食早餐..

其實我吾食都得不過一陣實無野食,,

去左細佬既幼稚園去旅行..

開頭坐旅遊車去尖鼻咀..

D景幾令,,

去左火龍果園..D肉紅色嫁..平時D肉白色..

個園好臭..PK!!!!!!!!!

SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住去元朗食晏..

幾好食!!!!!!!!!!!!!-33333333333333333333-

食完去濕地公園幾好玩..

入面個條橋識旭嫁..搖搖下勁好玩,,,,,,,,,,,,

不過我細佬係度叫...因為佢好驚!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!

啱啱去完BI個日記..

頂!!!!!!!!!!!!!

死人私家車....

佢佢佢好黑人憎呀!!!!!!!

 

                                        FAT字

 

 

 

 



2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


15號

today..

都幾悶下..

暑期日日都係咁悶..

好似日日做D重複既事,,

SHIT!!!!!!!!!!!!!!

本應諗住去買CONVERSE嫁..

但我吾係好想出街..

廢話中____________

聽日去玩..

覺得8月份先多野玩..

8月尾可能去迪迪尼好似無咩玩咁..

10月去海洋公園..

YO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAPI!!!!!!!!

食飯個陣時整到隻手..

WTF?!

BI整到左手我整到右手..

OMG?!

是巧合嗎..

聽日去玩...好HAPI!!!!!!!!!!!!!!!1

YEAH    YEAH!!!!!!!!!!!!!

啱啱SEE完BI個日記..

好嬲囉..

俾個私家車搶左第一..

妖!!!!

 

                                                                   FAT字



2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


14號-------2枝道地柑桔微炭酸 愉快

今日..

唉8點幾俾人嘈醒..

呀媽係度嘈之巴閉..煩到死..

我細佬今日要返PRIMARY SCHOOL..

車,,

煩住哂..本身諗住訓返..但訓吾著..

咁未起身玩電腦囉,,得返我一個係屋企..

,,,,

11點幾呀媽&細佬返左黎..

SHIT!!!!!

食完飯,,整埋D野就去左BI屋企..

去左租碟,,

跟住上左PK SHOP(我買道地柑桔微炭酸..BI買包薯片一盒百力滋,,一杯雪糕)

上到去開餐,,YO!!!!!!

至尊無賴..鬼來電..YO!!!!!!!!!

至尊無賴超好笑..但係鬼來電好恐怖..不過我都吾驚..-333-

睇完就玩左一陣電腦..

睇埋KERORO就走佬..

返屋企中途我又買左道地柑桔微炭酸..

買左2枝LU..我覺得超好飲!!

-33333333333-

 

                                                                        FAT字

介紹一支歌仔俾你地

大喊包-----關楚耀&譚詠麟


譚:你怕哭泣嗎 都至少經歷一次
在你初出生 給母親抱那陣時
關:未有羞恥心 只得需要 肚餓都不算少
沒名牌衫 沒名牌錶 然而我不會寂寥

譚:到今天你可逛街 想每天逛街 這需索我願意理解
如果佔有等於開心 你卻這麼不愉快

關:想擁有 沒缺少 不開心怕會被笑
譚:未結果 賠出了笑臉 還要強裝自然
關:很想喊 像幼小 一不高興喊夠忘記了
譚:大喊包 成長了也要 來發洩出眼淚 喊又笑

譚:你怕哭泣嗎 都至少經歷一次
在你初失戀 中四的某日二時
關:未夠膽飲酒 只好苦笑 眼淚不想發表
為誰難堪 為誰勞傷 從前我不會治療

譚:你清楚你都算乖 他卻不愛乖 這好處有別個理解
尋到愛侶應該開心 你卻這麼不愉快

關:想擁有 沒缺少 不開心怕會被笑
譚:未結果 賠出了笑臉 還要強裝自然
關:很想喊 像幼小 一不高興喊夠忘記了
譚:大喊包 成長了更要 來發洩出眼淚 喊又笑

關:想擁有 沒缺少 不開心怕會被笑
譚:沒結果 賠出了笑臉  關&譚:還要強裝自然
關:很想喊 像幼小  關&譚:一不高興喊夠忘記了
譚:大喊包 如果煩惱了 回到家總有人  關&譚:對你重要

聽下啦!!!!!!!!

留下言啦!!!!!!!