IS A BEATIFUL DAY!!!!
TODAY 7:30AM WAKE UP
整好哂D野就去大快活食早餐..
其實我吾食都得不過一陣實無野食,,
去左細佬既幼稚園去旅行..
開頭坐旅遊車去尖鼻咀..
D景幾令,,
去左火龍果園..D肉紅色嫁..平時D肉白色..
個園好臭..PK!!!!!!!!!
SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住去元朗食晏..
幾好食!!!!!!!!!!!!!-33333333333333333333-
食完去濕地公園幾好玩..
入面個條橋識旭嫁..搖搖下勁好玩,,,,,,,,,,,,
不過我細佬係度叫...因為佢好驚!!!!!!!!!!!!!!
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
啱啱去完BI個日記..
頂!!!!!!!!!!!!!
死人私家車....
佢佢佢好黑人憎呀!!!!!!!
完
FAT字
|