PK LA!!!
功課仲未做哂呢..
-333333333-
終於寫返日記LU!!!!呵呵=]
TODAY幾好玩LU!!!
01:15PM我&BI搭K12去大中..
約左霞姐姐&MIU..(霞姐姐終於去得啦,,但AMY姐...)
算啦..佢地係總站等我地兩個..
點知我地兩個係巴士站見到霞姐姐..
落到車見到MIU
一個時間3個到齊..單字一個勁.,
跟住就去昌運影貼紙相,,YOYOYO!!!!
借左D$$$$畀BI..
影左$25到
下次出沙田影..=]
之後去田園家食雪糕..
YUMMY!!!!!!!
我食左士多啤梨+薄荷朱古力..
BI食左意大利咖啡+咖啡朱古力
MIU食左薄荷朱古力+薄脆曲奇
霞姐姐食左薄脆曲奇+栗子雪糕(吾記得左)
買完落左去食..
跟住上返去買SWEETS & BI買左星星飲館..
跟住話去大元個邊既公園..
去玩千秋..YEAH!!!!
有個細路女玩緊一邊..另一邊無人玩,,
SO BI就玩LU
我&MIU&霞姐姐去玩氹氹轉..
玩玩下無啦啦落雨..讚!!!!
個細路女走左..我就走去玩..呵呵
我地輪住玩
霞姐姐無玩..因為落雨呢..
玩緊個陣佢地拍低左
OMG!!!!
跟住呀MIU搵水水..
水黎到我都係玩左一陣
跟住走左LU
無錢既關係我&BI行路返..
唉..
行到天橋度BI CALL殷殷話叫佢幫佢做閱讀報告..
點知行到去寶湖..
郭燦揚無啦啦CALL我WO
OMG
我就話左畀BI聽=]
佢話叫佢請飲..
跟住佢成日CALL我..真是煩呢..
成隻吊靴鬼咁..
算..畀左BI同佢傾..
呵呵
無啦啦殷殷CALL我
話你仲咩叫佢幫我做閱讀報告
我話幾時有呀..
佢話佢吾係CALL佢幫我做閱讀報告咩
跟住我話係...你個頭.
頭先CALL你個個係BI
殷殷話我把SOUND似BI
似咩?!一D都吾似..
跟住返左屋企就玩電腦LU..
完
FAT字 |