| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
最新日誌 |
|
| |
日記 |
|
| |
生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
我既bb |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
20 號   |
TODAY成4點幾起身..
SHIT!!!!!!
頂!!!!!
黑人憎到死..返大陸玩,,
-0000000000000000-
去到就搭旅遊巴..
搭到我想嘔咁濟,,
我SEE左表姐啱啱買既離不開..
鄭梓靈作既..
我覺得比起之前作既書無咁好SEE
-33333333333333333-
唉...去到就係狂飲,,痴線,,
去左南澳食海鮮餐
都吾好食既..
不過影左好多相..
遲D POST出黎呀..
fat
|
19號   |
今日9點度起身..
約左BI去新街市食,,
食完拿拿林上去圖書館..
爆多人呢,,
見到位就坐..
我&BI等左一陣MIU&水都黎左囉..
佢地坐吾夠2分鐘我地就走..
唉..算啦,,我跟本吾想做功課既..
佢地黎左都吾想做,,因為玩呀MA..
去左C電話..NOKIA6280
但係好Q貴呢..
呢部有橙色嫁..-33333333333-
超笠..其實SE W800I都幾令..
好似好花心咁,,
C完去左昌運..
影咭相,,我&BI..因為水&MIU吾影,,
跟住C多一陣就走啦..
去昌運中途BI帶我地遊花園,,
無辨法啦佢係BB女黎,,
係中途佢猛咁影相..
因為佢買左部新手提..-3-
去邊度都影餐飽,,YOYO!!!!!
我&BI一齊都影左好多,,呵呵
吾知咩原因TODAY好似好開心..
忘記功課!!!!!!!
聽日返大6可能吾寫日記,,
大家吾好掛住我啦!!!!!!!
不過HOPE U GIVE ME CM!!!!!!!!!
TODAY寫左好多,,+卜下我啦..=]
-3333333333333333333333333-
完
FAT字
|
17號----表妹生日-0-   |
TODAY係表妹既生日!!!!!!!!!
YOYOYO!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢就開心啦,,買左勁多白雪公主既文具俾佢,,仲有個sNOW WHITE既袋畀佢
成80蚊!!!
算啦..佢生日就係大哂!!!!!!!!!!!!!!!!!
呢D文具&袋都係粉嶺中心買GA.......
跟住我就叫我呀媽幫我買六合彩!!!!!!!!!!!!!!
頭獎6千幾萬,,,OMG!!!!!
買完就返左呀婆屋企LU!!!!!
返到都下午5點幾..無辦法啦,,,
坐左一陣就燒野食,,
好多野食不能詳盡!!敬請原諒!!!!!!!!!!!
燒左少少野食就入去睇神鵰..
YOYOYO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
神鵰就黎做完LU!!!!!!!!!!!
把握機會CCCCCCCC呀!!!!!
吾CCCCCCCCC就真係無得CCCCCCCCCCCCC嫁!!!!!!!!!!!!!!!
SHIT!!!!!!!!!!!
六合彩中得個1個!!!!!
WTF?????!!!!!
OMGGGGGGGGGGGGGGG,,,,
唉..C完就食CAKE LU!!!!!!!!
YUMMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
差吾多成1點幾先走!!!!!!!
完
FAT字 |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 20 | » |