elain93611

暱稱: ♠ Fat
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

最新日誌

2007-08-11
2007-01-29
2007-01-08
2006-12-19
2006-12-09


日記

全部 (58)


CMMMM

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

我既bb

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天


^3^ 愉快

打下呢個日記先!

12月先用返XG**

今朝食左少少野..

返學校..

第一堂::PE

           打籃球,,SHIT!

           MS WU..你吾好扮哂野啦!

           明明係走籃又話吾O係,,都吾知你識吾識嫁=V=

    小息::嚇親我..

            LAU SIR冇啦啦企係4樓!

            跟住仲指住呀BI話佢..

            好彩冇話我*

第二堂::SCIENCE堂

           去左LAP上XD..

           好多人遲到入去!

           俾MS TSANG話...\______/.

           今日又冇得做EXPERIMENT

           又係坐係度聽豬!

           真是悶=[

   小息::都冇咩點搵佢地!

           同左BI去搵魯梓湛

           BI話魯梓湛個SKIN好滑-O-

           去左地下樓揾佢同埋上去2樓揾佢..

           真係煩呢@@

第三堂::V.A.堂

           今日係度油畫=[

           又係悶悶的一堂!

           好想知CARMEN點解問個條問題..

   小息::上左3樓揾MS LEUNG!

            佢叫我幫佢派模擬聆聽測驗!

            點知我左佢好耐..

            佢竟然同我講話俾左HOLLY..

            白等+累埋呀BI冇得見佢老公-V-

            SORI唷**    

            上返課室揾CRYSTAL..

            吾見佢TIM,,又話叫我俾條PE褲佢=.=

            都差吾多打冷鐘LU!    XD

第四堂::中文堂

           差吾多成堂係度吹水!

           YI冇啦啦話胃痛!

           李香香勁緊張話俾D野佢食WOR

           講講下我都胃痛!

           好彩上完呢堂係LUNCH,,

           成堂吾知吹水..仲見到馬海曦個頭生白頭髮XD

           笑死左HAHA!

           跟住李香香成日話陸興倫係溼漉漉XD又係笑

           今堂真係好好笑!WAKAKA

LUNCH::YOYOYO!

            午飯既時刻終於黎臨>,<

            今日本來返歸食嫁..

            但要考試SO..

             飲左罐忌廉..請左BI飲茶!

             搭4 BI俾MS WU叫左上去

             而我就上去搵佢地..

             佢地請LOCKER呀!

             SHIT啦..我吾清**

             見冇咩做..

             再落去1樓揾BIBI

             點知一落去就撞到佢啦!

             真係心有靈犀

             佢開心左呀今日!

             吾知係咪.....

             吾講..HAHA^3^

ENGLISH::聆聽考試呀..

                好煩呀..成日測呢樣測個樣!-/\-

                測之前吳梓軒成日話人地成碌野咁

                馬海曦有成日話人地屈機!

                跟住吾知邊個冇啦啦學MS MAK講[陳俊聲..交左YEAR PLAN未?!}

                真係笑死左囉XDDDDDDD

                測完MS MAK又麻煩要我地班留低..

                話我地最嘈WO..

                不過MS MAK都係俾我地女仔走先..

                吳梓軒你宜家真係成碌野咁啦!

                 上到去就汁豬包LU!

今日冇清LOCKER吾知會點呢?!

BY:: FAT*3*



2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


2006-10-20

XG好似打吾倒日記tim!

好似好耐冇用過呢個了!

qooza久違了,,



2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


30號

TODAY去迪迪尼..

YOYOYO!!=P

返黎UPDATE呀!!!!!!!

SEE U!=]

我開左個XG

不過我會兩個都USE放心!!

整得吾係幾令..

http://www.xanga.com/fatfu0611