打下呢個日記先!
12月先用返XG**
今朝食左少少野..
返學校..
第一堂::PE
打籃球,,SHIT!
MS WU..你吾好扮哂野啦!
明明係走籃又話吾O係,,都吾知你識吾識嫁=V=
小息::嚇親我..
LAU SIR冇啦啦企係4樓!
跟住仲指住呀BI話佢..
好彩冇話我*
第二堂::SCIENCE堂
去左LAP上XD..
好多人遲到入去!
俾MS TSANG話...\______/.
今日又冇得做EXPERIMENT
又係坐係度聽豬!
真是悶=[
小息::都冇咩點搵佢地!
同左BI去搵魯梓湛
BI話魯梓湛個SKIN好滑-O-
去左地下樓揾佢同埋上去2樓揾佢..
真係煩呢@@
第三堂::V.A.堂
今日係度油畫=[
又係悶悶的一堂!
好想知CARMEN點解問個條問題..
小息::上左3樓揾MS LEUNG!
佢叫我幫佢派模擬聆聽測驗!
點知我左佢好耐..
佢竟然同我講話俾左HOLLY..
白等+累埋呀BI冇得見佢老公-V-
SORI唷**
上返課室揾CRYSTAL..
吾見佢TIM,,又話叫我俾條PE褲佢=.=
都差吾多打冷鐘LU! XD
第四堂::中文堂
差吾多成堂係度吹水!
YI冇啦啦話胃痛!
李香香勁緊張話俾D野佢食WOR
講講下我都胃痛!
好彩上完呢堂係LUNCH,,
成堂吾知吹水..仲見到馬海曦個頭生白頭髮XD
笑死左HAHA!
跟住李香香成日話陸興倫係溼漉漉XD又係笑
今堂真係好好笑!WAKAKA
LUNCH::YOYOYO!
午飯既時刻終於黎臨>,<
今日本來返歸食嫁..
但要考試SO..
飲左罐忌廉..請左BI飲茶!
搭4 BI俾MS WU叫左上去
而我就上去搵佢地..
佢地請LOCKER呀!
SHIT啦..我吾清**
見冇咩做..
再落去1樓揾BIBI
點知一落去就撞到佢啦!
真係心有靈犀
佢開心左呀今日!
吾知係咪.....
吾講..HAHA^3^
ENGLISH::聆聽考試呀..
好煩呀..成日測呢樣測個樣!-/\-
測之前吳梓軒成日話人地成碌野咁
馬海曦有成日話人地屈機!
跟住吾知邊個冇啦啦學MS MAK講[陳俊聲..交左YEAR PLAN未?!}
真係笑死左囉XDDDDDDD
測完MS MAK又麻煩要我地班留低..
話我地最嘈WO..
不過MS MAK都係俾我地女仔走先..
吳梓軒你宜家真係成碌野咁啦!
上到去就汁豬包LU!
今日冇清LOCKER吾知會點呢?!
完
BY:: FAT*3*
|