|
|
| 2008-04-16 |
呵呵..我又來打囉...
上次打唔記得
打番教會的事...
12/4
我應承左一個教會的人...
話係呢日會返...
所以就返...
我已經好多個月冇返啦...
今日再返反...
覺得所有野都好唔同...
所以我係個度都唔多講野..
睇完團契..就去摩士..
坐一陣..就去會合'甸"去旺角買野...
唔想見到一對人物..
真係好柒啊..又唔襯喎..
唔該唔好係到左頭左世啦..
樣哀哀咁..見到你真係想死啊..
八婆八公..我好想同你地講..
你地好唔襯啊..
呼..話完人..講返今日先..
16/4
今日..一個字..悶
不過.最搞笑係..我係學校打死兩粒蚊..
係屋企打死一粒..總共殺死左三粒蚊..
我啲同學個個都話我好勁..夠膽打殺啲蚊..
哈哈...好白痴..
|
| 刊登時間:2008-04-16 07:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|