|
|
| 2008-05-29 |
我都有個幾月冇打"
唔打的原因:唔知...唔想打...
太煩?!是的..真係有啲煩
呢排都好悶...日日上網
都係睇同一個網站..
悶呢"sHiT'
講返之前"
520係琳的大日子"
520的第二日521"
我地...我"琳"蟻"LING"意
去PLaY"好反..
下次..一定要再去過..
同丫蚊"cAt"
講多無謂.."
去相"
意&me" 五個人個腳腳"

520"啜卜
貼紙相"
呢個係我新買的史迪仔"筆袋..

|
| 刊登時間:2008-05-29 09:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ok的"=]
Posted at 2008-09-29 09:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Peter仔 於 2008-06-01 12:00 AM 發表:
真的是你野!!!
|
|