大象日記

2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


開學日 感動 分類: 未分類

QOOZA第一篇日記。。。估5到就係寫開學
過慣宅男般生活GE我。。。又要一時咁適應下上課GE節奏LA
救命。。尋晚仲要訓唔著 今朝8點先訓。。。 聽日仲要上課。。睇黎我5洗訓都得LA。

尋日突然有個想法  想搵番失散多年GE咁多位小學同學
於是係QOOS發左個尋找勵群小學校友貼。。。估唔到會有咁多人回應
仲比我搵到兩三個同學添。。好開心∼!!!!!!
話晒間小學己經冇左。。。想去番戈度睇下都5得LA  不過至少搵到班小學
同學, 得聞出黎吹吹水都好呀∼

KA  好耐冇打BOLG 都5知打D咩好LA。。。 就打住咁多先LA   !!






訪客留言 (返回 elephant2008 的日誌)


babyjason 於 2009-09-06 10:48 PM 發表:
haha~~第一個支持你''
你得閒整下個BLOG啦'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]