4月10號星期六晚... 係凱旋門酒店戈度參加 扶輪社入面ge扶青社就職典禮+慈善拍賣晚會.....
我地個個都要著晒西裝出席.. 第一次著得咁正式去參加呢d晚宴..感覺好奇怪..
著件野上身....感覺好似賣保險d人 不過睇黎上黎好骨子.... 
戈晚...一去到戈度 右汁汁 左汁汁咁樣 又要採排...又要做帶位 好忙... ha
幾乎成晚都冇乜食過飯咁制.. 冇計la 就完職 開始搞慈善拍賣會d野嘛
d人真係為善不甘後人.... 個個五百 一千咁掉落個箱到 睇到我眼都突晒
几經辛苦終於到11點半搞店晒d野.... 好攰......好餓 食得少少野 
不過算la... 今日見識左好多野 d人拍賣戈陣勁high .... 一千一千咁加上去
感覺好正~~~~
好攰呀 ...........聽日仲要去拜山....希望唔好落雨la
|