大象日記

2010 年 4 月 11 日  星期日   晴天


2010-04-11 分類: 未分類

 4月10號星期六晚... 係凱旋門酒店戈度參加 扶輪社入面ge扶青社就職典禮+慈善拍賣晚會.....

我地個個都要著晒西裝出席..  第一次著得咁正式去參加呢d晚宴..感覺好奇怪..

著件野上身....感覺好似賣保險d人 不過睇黎上黎好骨子.... 

 

戈晚...一去到戈度  右汁汁  左汁汁咁樣  又要採排...又要做帶位  好忙... ha  

幾乎成晚都冇乜食過飯咁制..冇計la  就完職 開始搞慈善拍賣會d野嘛  

d人真係為善不甘後人.... 個個五百  一千咁掉落個箱到    睇到我眼都突晒

 

几經辛苦終於到11點半搞店晒d野.... 好攰......好餓   食得少少野   

 

不過算la... 今日見識左好多野    d人拍賣戈陣勁high .... 一千一千咁加上去

感覺好正~~~~

 

好攰呀 ...........聽日仲要去拜山....希望唔好落雨la






訪客留言 (返回 elephant2008 的日誌)


sarah502 於 2010-04-12 01:06 AM 發表:
cM...戈件西裝有d似畫上去..
卡卡^______________^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sayhi123 於 2010-04-11 03:30 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Crystal502 於 2010-04-11 11:00 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]