大象日記

2010 年 2 月 14 日  星期日   晴天


2010-02-14 分類: 未分類

今日係2月14號...西方情人節...都係今年ge大年初一~!!! 虎年la....^^

新年快樂......呔架呔架  hahahahha

呢日...我冇去拜年... 去左搵錢... ha 

  神早6點9就去左體育會戈度著舞龍戈d 3 la

ha  第一站...去左凱旋門賭場...  第一次舞龍表演就比左凱旋門啦

好彩個老細都有比50雞利是...haha  算係值得la//

第二站去左永利..... = = 冇lala舞龍舞左一半...變左做禮儀先生...

haha  都係第一次.    都係好好ge經驗 ha...  不過永利個老細d利是好細張  ><"

表演完....己經工作左五個鐘la...  開始攰la...

第三站...去mgm.....  呢場係三場最辛苦架..~~~  足足舞條龍舞左個半鐘~

成身都濕晒...又落雨...><"  ....  重點...重點...中午冇飯食...  搞到我手超冇力

食唔飽  點舞wo...  唉~...  舞完仲要搬野...搞到5點几6點先完工...- -

足足10,11個鐘...  

唉.....今年新開始

估唔到要捱肚餓... haha.. 不過算la ... 好彩人工都ok 高ge...

當低數la  ^^~~~~






訪客留言 (返回 elephant2008 的日誌)


sarah502 於 2010-03-14 06:55 PM 發表:
哈......
cm
乜你識舞龍嫁咩
睇吾出w0
你咁肥...點舞?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessica810 於 2010-02-28 08:54 PM 發表:
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sayhi123 於 2010-02-16 08:42 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babyjason 於 2010-02-16 04:26 PM 發表:
WOW~~難怪你MSN度打散曬啦,,終於都明白啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha...  明白a呢~
Posted at 2010-02-17 03:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk145 於 2010-02-15 01:24 AM 發表:
情人節快樂=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都係  呀   情人節快樂
 
 
Posted at 2010-02-15 04:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Crystal502 於 2010-02-14 08:56 PM 發表:
壹;新年快樂!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

新年快樂呀~~~
Posted at 2010-02-15 04:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]