大象日記

2010 年 1 月 28 日  星期四   晴天


2010-01-28 分類: 未分類

岩先去完塔石打完波番黎

haha...今日開左4場全場.....

win晒  好爽呀......................

今日我仲入左好多分三分添,最爽係第四場最尾追分戈三分

好耐冇試過打得咁開心la.....同班fd打波...感覺果然唔同d

打完波之後...全身散晒....2+坐係張"登"打blog都有少少痛...

人老la................骨頭都脆la...  

 

ps  打波真係好.......打戈陣咩煩野都忘記晒.... 太好la!

 






訪客留言 (返回 elephant2008 的日誌)


SoSo824 於 2010-02-11 12:53 AM 發表:
ha 個日 每一個都打到自既位置 我做引線 ha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kk145 於 2010-02-01 10:52 PM 發表:
21歲都叫老-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

老架LA....快更年期LA KAKAKA!
Posted at 2010-02-02 01:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



b4843 於 2010-01-31 06:36 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz!!!!!
Posted at 2010-01-31 07:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SOS_OOO 於 2010-01-29 10:24 PM 發表:
開心咪好囖~....
笑一笑~10年少....
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

笑一笑  10年少係咩意思??!?!??!!?!
Posted at 2010-01-30 01:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sayhi123 於 2010-01-28 06:25 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babyjason 於 2010-01-28 05:02 PM 發表:
你吾系老..系肥..跳吾起,kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah502 於 2010-01-28 01:29 PM 發表:
Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]