大象日記

2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


成功 分類: 未分類

11月6號......考車 ..第一組最後一個考...

比我豬中左...PASS   YEAH!!!!!!!!!!!!!!

2+要比心機草錢,搵工,搵真銀黎買車LA...  希望有人會資助我LA HAHA(傻左)






訪客留言 (返回 elephant2008 的日誌)


lov2_k 於 2009-12-16 05:24 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah502 於 2009-12-11 09:03 PM 發表:
丫哥蝦人ge T^T 賤賤賤!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babyjason 於 2009-12-09 09:41 PM 發表:
好呀,,吾好撞車就可以了,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitty526 於 2009-12-09 09:25 PM 發表:
路過
- C0mmenT -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

WOW...謝~
Posted at 2009-12-10 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sarah502 於 2009-12-09 05:50 PM 發表:
+油草啦,等住你車我反學,haha
-___________-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

少有WO 黎大佬個BLOG留言...  KA 有車都5車你呀 KAKA 你學校咁鬼近//.//
Posted at 2009-12-10 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babyjason 於 2009-12-07 11:29 PM 發表:
幾時同我去遊車河
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   哈 等我練好D技術先 HAHA!!!!!!
 
Posted at 2009-12-09 12:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]