今日有d唔舒服,成日都周身咁聚財咁款
中史兩堂好難過
我真係好想早退,但係我唔可以咁
幾經辛苦先捱過
小息靠住欄杆傾計
好在有d得意野係到中文堂先易過d
真係攞命,點坐都唔好
英文極速做完份功課佢
唉..再唔交我於心有愧
listening咩都懶得拎出黎-3-
午飯食左碗面,食唔晒
bafs交左少到可憐既內容就話落堂
真係好叻嫁啦,喱堂我盡晒力去聽
統測冇人合格-0-
真係可憐
數學堂派統測
喱份野真係對唔住自己對眼啦
尚差少少,挑100分姐
兩堂數學簡直係空堂咁渡過左
之後去左va室睇人整"番簡"
激大陣味
6點就返班房練歌
7點3比人趕走 |