嘩!真係呢~ 少一分一秘我都唔掂丫
想訓多陣姐,咁都冇時間
簡直冇休息過咁
只差兩個月就可以享受下
功課做不完,測驗考不斷, 問君何時止,何知我多愁?~><
唔得啦,個心就快頂唔順啦><
今日有d頭頭碰著黑咁,仲要未溫通識
聽日跳樓都唔掂啦
唔好誤會
近日慢慢返屋企都好舒服,
直情唔想返屋企,想係條街到訓陣先算
誰對誰錯誰可分清?