|
|
今日は2007 年 12 月 29 日 星期六
SOS~放假都咁多野做~為咩?
放假都搞咁多野~都5知做咩~d老師又係有問題既~咁多功課~
對住都5開胃law~你要我地溫書~又比咁多功課我地做~係5係好矛盾先?
都5知點做好~無從入手~~~我對住本書~我就立即去左見周公~真係覺得學生難做~~
係la~本人係1月7號會請半日假~1月8號就5番學~
敬請留意,,,
ありがとう
發表時間:2007-12-29 04:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 286 | »
|