fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2007 年 12 月 20 日  星期四
超級喜歡你....

今朝va又係要上架~仲以為5駛上添~真係失望呀~~~~

我幾想va 5駛上呀~上va堂~對住幅畫都5知點好~

心林~如果我畫到咁似呀~咁我做埋你個位都得la~做埋畫家都得la~咁到時就真係名乎其實既小畫家la

cit突然間~欣欣同我講左一句好得人驚既說話~我聽完~好想喊,,,,發現我同佢既擔心係一樣既~

英文堂~好搞笑~robert名謝花知道左我個英文名~就亂叫我~

仲要佢地2個叫我既都係5同名~真係笑到我肚痛~~

放學成堆書呀~仲帶左一本廢野添~真係.,,..

先到晴晴屋企~有好多新發明~~~~不過係我地老作既~仲同欣欣玩搶菇大戰~

去左漫畫店hae左一個幾鐘~~不過真係好正~~~~

睇到d動漫精品~真係好想要law~特別係鍊鋼d令鏈~~~~~

又周去睇vcd呀,鍊鋼真係比人炒得好貴~~不過咁好睇~都算合理既~

hae下hae下都成4點幾~真係快樂不知時日過~

係到~同晴晴,欣欣,君君講聲對5住~都係我衰衝動~

上到晴家~君君,我,晴晴睇電視~睇到好晏~見到下面黑哂~但係仲有見到好多屯官既學生係們上行~

但係黑夜真係好令~~~見到d燈飾真係好有feel~


ありがとう
發表時間:2007-12-20 08:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]