今日は2007 年 12 月 20 日 星期四
超級喜歡你....
今朝va又係要上架~仲以為5駛上添~真係失望呀~~~~
我幾想va 5駛上呀~上va堂~對住幅畫都5知點好~
心林~如果我畫到咁似呀~咁我做埋你個位都得la~做埋畫家都得la~咁到時就真係名乎其實既小畫家la
cit突然間~欣欣同我講左一句好得人驚既說話~我聽完~好想喊,,,,發現我同佢既擔心係一樣既~
英文堂~好搞笑~robert名謝花知道左我個英文名~就亂叫我~
仲要佢地2個叫我既都係5同名~真係笑到我肚痛~~
放學成堆書呀~仲帶左一本廢野添~真係.,,..
先到晴晴屋企~有好多新發明~~~~不過係我地老作既~仲同欣欣玩搶菇大戰~
去左漫畫店hae左一個幾鐘~~不過真係好正~~~~
睇到d動漫精品~真係好想要law~特別係鍊鋼d令鏈~~~~~
又周去睇vcd呀,鍊鋼真係比人炒得好貴~~不過咁好睇~都算合理既~
hae下hae下都成4點幾~真係快樂不知時日過~
係到~同晴晴,欣欣,君君講聲對5住~都係我衰衝動~
上到晴家~君君,我,晴晴睇電視~睇到好晏~見到下面黑哂~但係仲有見到好多屯官既學生係們上行~
但係黑夜真係好令~~~見到d燈飾真係好有feel~
ありがとう
發表時間:2007-12-20 08:13 PM [
訪客留言(1) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]