fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2007 年 12 月 13 日  星期四
你想點???

昨晚無訓過教~今朝好眼訓~~

今朝中文堂當奴溫地理~被miss yip收左本書~yusuki佢做數學~都被miss yip收左~

而偏心既miss yip就問今曰有無數學堂?謝花立即話"今日無數學堂~就5駛比番本野佢la"

當時真係覺得謝花做得好好~~~GJ呀~~大快人心!!

但係yusuki同miss yip講~佢要溫書~於是miss yip就比番本野比佢~

我5會怪miss yip~其實人之常情~因為比著你~你對你中2既人都會好d la~

對住5中2既人一定黑口黑面~所以我係5會怪miss yip~

老師雙重標準e d野已經見到慣~令人林番起小學同mc比人屈哥次既事~林番起都好心酸,,

講真~我明既~老師永遠是對的~有老師講~無我地講架la~得寵同成績好既學生~老師永遠都幫住佢地~

大家都有眼睇~5識扮野既人就係咁架la~老師係5會幫你架~所以你話呢~人係幾假呀~~~

小息係走廊比騰騰拉住~叫我去睇正野~原來2b班上緊家政~之後欣欣同騰騰就係到鬥拉住我~~~ku,,

同師拉打交~~~佢發出左好多禁令~~真係呀,,,

dt堂~好無聊~但係總算ko左個設計~~~可以開工~~呀羅小姐佢5明點擺~

於是師傅就用d 5係幾好既語氣來同佢講話~所以我就去幫下佢~幫佢擺la~

我幫完佢~師傅就即係講左句"睇下人地幾醒呀~仲快d多謝人地?"

羅小姐就講左la~我真係5係幾好意思law~我覺得幫人~5係為左要人地既一句多謝~只係單純係自然反應~

lunch tra square同我地講有個姣婆張木瓜變成南瓜~

lunch番到去~就立即聽到simon比錢panda駛既消息~~~恭喜哂panda釣到金龜世~~~!!

發現2a班真係一個消息超靈通既一班~~差5多個個都好8~

中史堂差d比人搞到要做角色扮演~好在最後都係yusuki做左~~~

地理堂~謝花拿出佢既香蕉蛋糕~真係好大陣味~謝花仲要係咁拿過來~

真係好想嘔~~5係講笑~i can't breath!!聞到立即頭暈~~

發現我既死敵係香蕉~都5知點上家政堂~~ 

放學既時候~又發現哥個姣婆真係好厚面皮law~~~

陪欣欣等車~等左好奈~d太陽好曬~~~p哥同paul上左車~我同佢地揮手~~

paul見到我地~立即同p哥講~kaka~~~~


ありがとう
發表時間:2007-12-13 07:55 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]