今日は2007 年 12 月 7 日 星期五
行到腳痛~~~(補充)
今朝班主任節揀班長~死人robert提名我出來~好在無咩人投我~佢真係無聊爆~~~
好la~而新既女班長大就係羅小姐,男班長就係占士~~恭喜哂~~~
關於christmas party真係令人o咀~因為最多都係得個半鐘~
如果大家一齊玩~我一定比robert玩死呀~~~~~~!!
cit默書勁無奈~毛毛要我地默小畫家既英文~~~大家都o哂咀~~~
番到課室~同robert講緊數~要佢5好再玩我同吳同學~就係e個時候~吳同學入左來我地班~
全班好控動~真係令我好無奈~~~
數學堂dt林又發揮佢既搞笑本色~佢今日著西裝~超,,,,,
最無聊~佢叫我出去改正張ws~我只不過係個圈5記得左畫姐~
robert同謝花既情況係一樣~無用間尺畫~
dt林:where is your ruler?<<e句野真係笑死人~~
放左學~去左行街~同晴晴食椰林閣~又係另一個人間天堂~
同晴晴食野好好笑~因為我地係到鬥食最細舊~~~~
行運動舖~見到nike d鞋超令~~~~好想買呀~~~~~特別係air 哥d~
見到d帽~~發現我戴賤仔帽幾arm我~真係有d想買添.,,,,
期待剪髮哥日~~~~~
======
今日班主任堂~好記得~當奴講左一d野~
我地成班一齊同時講:痴~線~
個節奏,時間都係一樣~
感覺好奇妙~好正~好齊心~好中2 e種感覺~
人同人本身就有一種羈絆~一種講5清既關係~
不過講開又講就覺得我地班真係好無人情味~
個個只係中2睇人pk~e個就係社會既影子~
你衰左~個個會係到笑~好開心~
之前既alex~就係日後既我地~
對於party~大家咁既態度真係,,,
大家e班既熱情真係好少~~又5食野~又5玩~咁訓教好過la~
大家可以玩既機會有幾多?真係期望大家對party熱誠d~好嗎?
ありがとう
發表時間:2007-12-07 05:41 PM [
訪客留言(1) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]