fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2007 年 12 月 7 日  星期五
行到腳痛~~~(補充)

今朝班主任節揀班長~死人robert提名我出來~好在無咩人投我~佢真係無聊爆~~~

好la~而新既女班長大就係羅小姐,男班長就係占士~~恭喜哂~~~

關於christmas party真係令人o咀~因為最多都係得個半鐘~

如果大家一齊玩~我一定比robert玩死呀~~~~~~!!

cit默書勁無奈~毛毛要我地默小畫家既英文~~~大家都o哂咀~~~

番到課室~同robert講緊數~要佢5好再玩我同吳同學~就係e個時候~吳同學入左來我地班~

全班好控動~真係令我好無奈~~~

數學堂dt林又發揮佢既搞笑本色~佢今日著西裝~超,,,,,

最無聊~佢叫我出去改正張ws~我只不過係個圈5記得左畫姐~

robert同謝花既情況係一樣~無用間尺畫~

dt林:where is your ruler?<<e句野真係笑死人~~

放左學~去左行街~同晴晴食椰林閣~又係另一個人間天堂~

同晴晴食野好好笑~因為我地係到鬥食最細舊~~~~

行運動舖~見到nike   d鞋超令~~~~好想買呀~~~~~特別係air 哥d~

見到d帽~~發現我戴賤仔帽幾arm我~真係有d想買添.,,,,

期待剪髮哥日~~~~~

======

今日班主任堂~好記得~當奴講左一d野~

我地成班一齊同時講:痴~線~

個節奏,時間都係一樣~

感覺好奇妙~好正~好齊心~好中2 e種感覺~

人同人本身就有一種羈絆~一種講5清既關係~

不過講開又講就覺得我地班真係好無人情味~

個個只係中2睇人pk~e個就係社會既影子~

你衰左~個個會係到笑~好開心~

之前既alex~就係日後既我地~

對於party~大家咁既態度真係,,,

大家e班既熱情真係好少~~又5食野~又5玩~咁訓教好過la~

大家可以玩既機會有幾多?真係期望大家對party熱誠d~好嗎?


ありがとう
發表時間:2007-12-07 05:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]