fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2007 年 12 月 5 日  星期三
火都來埋~~~

今朝~prefect來check校嬲~有一個女prefect係到食香口膠~

真係^#$%@^&*((#佢~佢自己食野就5駛比人捉~人地食野就要捉~真係不知所謂~

LS堂仍然自由自我--發呆,,,,對e一科只覺得愈來愈憎~~~

數學堂dt林e然好gag~笑到無力~~~~

小息幫晴晴對抗tra squre這個大魔頭(旁:你以為在拍武俠片呀?)

同呀智媛都打左幾下~~ya~

is堂佢教緊聲音~係靠振動~哥時我個肚就真係振動緊~發出聲音la~~~真係餓到死咁濟~~

用紙杯傳聲~我地咁都講simon~笑死~~

lunch去m記~買到飽飽~番到來~見到miss wan去左mmlc~

之後ben同我地一起玩野~miss wan走左出來~笑死哂我地~~~

上到課堂同james佢地吹水~話yusuki 既金句~~gag爆~~

發現yusuki係我地班已經成為最黑人憎哥一個lu~~~

咁又係既~人地最勁既係做戲呀~仲要9到報串波~

英文堂listening中有一版~係要我地幫d人物寫對白~

之後我地就張dt林同miss chan ,馮sir d金句擺哂出來~超gag~

robert,智媛,我,謝花傳紙仔~佢地講左d好得人驚既野~

真係希望5好咁快換班長~因為會死人架~~~

放學去行街~我發現我忍女人既能力係差到死~

我真係頂5順d仲煩過我亞媽既女人~亦發誓我以為都5會再行入去哥間店舖~

哥間野對我來講真係黑店來law~個8婆煩到死,,,,,

仲有關佢咩事?darling欣同我講野關佢事~~

仲有長,短頭髮就係5同人來架la~每個人都5同架la~如果個個人都一樣~咁人就再5係人la~

佢d眼光真係差到死~我睇死你都無fd la~咁刻薄~講起火都來埋~~~

我火既原因~一,佢煩,二,佢對人既概念完全係錯既~三,佢d眼光錯到不能再差,

佢幫darling欣欣揀哥件~5多arm佢~所以我先話e間野係黑店~~~亦替darling欣5抵~

用2個字形容佢:8婆~用3個字來形象佢:死8婆,用4個字來形容佢:不知所謂~~

之後同晴晴去左食kfc~超幸福~~~~~~~幾時都話kfc係人間天堂~~~

又睇鞋~d鞋好令令~特別係nike哥d~令爆~~~~~~~~

去左2樓~大眾書局~~有死亡筆記既小說~好想要呀~~~!!!

今日總之就係周圍hae~5知點解今日見到好多令仔~~


ありがとう
發表時間:2007-12-05 06:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]