fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2007 年 11 月 30 日  星期五
串咀~~~~

今朝好早起身~因為要早d番去搞va~

見到好多人都番左~係到搞va~~

去集會~miss lau睇住我地~佢個眼神好似好火咁~真係得人驚~~

va張野我覺得太少野~交比佢~個心過5去~所以無交~

張畫好煩~真係好想殺左va老師~~~~~

ming哥比佢當面罵~佢中文堂先番來~眼好紅~比個變態婆罵到喊~~

所以幾時都話miss kan係變態~~

cit 玩綠音~超好笑~simon話chris要減肥~chris話simon要整牙~~

仲上演一場斷背山~~笑死人~~

中文堂同robert玩野~~謝花扎口真係衰~佢一話我個名~我就比miss yip抽中~

真係,,,,佢同robert好討厭呀~~成日嘈住哂~不過好好笑~~~~^^

我同paul傳紙~玩野~佢係咁要我揀要邊個~威脅我~~

又同欣欣,tracy傳紙仔~~因為實在太悶~~

lunch去左m記~超恐怖~又見到謝花~~~

我地講關係誰是謝太既事~tracy同欣欣睇來已經fall in love lu~

5知佢地2個邊個最後能得到謝花呢?

番到去~英文堂去默書~由於無溫過書~所以好多5識~

unseen更加係死哂~無個係識既~~

謝花既分數真係笑死人~~

數學堂~robert係咁寫野~作申請信~

間學校同個人既名都寫我同吳同學個名~

作得超好笑~~~我笑到肚痛~我笑左成分幾鐘~kaka~真係好佩服佢~

同埋佢整哥張身份證同周董既卡比佢畫到,,,,笑死~~

佢張吳同學個英文名都變成j字頭~~

佢地都變成左j頭幫~jobert,jaul~~

好搞笑~雖然佢好嘈~~anyway好gag~~

放學我用板筆寫左雅個名落robert抬上面~

係擦5到既~~ya~之後掉左張抬~我就走左~5知咩事lu~~

放學同晴晴hae~見到wii~超想玩呀~特別係網球~~~

好羨慕d人有wii law~~~!!!!


ありがとう
發表時間:2007-11-30 05:53 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]