今日は2007 年 11 月 30 日 星期五
串咀~~~~
今朝好早起身~因為要早d番去搞va~
見到好多人都番左~係到搞va~~
去集會~miss lau睇住我地~佢個眼神好似好火咁~真係得人驚~~
va張野我覺得太少野~交比佢~個心過5去~所以無交~
張畫好煩~真係好想殺左va老師~~~~~
ming哥比佢當面罵~佢中文堂先番來~眼好紅~比個變態婆罵到喊~~
所以幾時都話miss kan係變態~~
cit 玩綠音~超好笑~simon話chris要減肥~chris話simon要整牙~~
仲上演一場斷背山~~笑死人~~
中文堂同robert玩野~~謝花扎口真係衰~佢一話我個名~我就比miss yip抽中~
真係,,,,佢同robert好討厭呀~~成日嘈住哂~不過好好笑~~~~^^
我同paul傳紙~玩野~佢係咁要我揀要邊個~威脅我~~
又同欣欣,tracy傳紙仔~~因為實在太悶~~
lunch去左m記~超恐怖~又見到謝花~~~
我地講關係誰是謝太既事~tracy同欣欣睇來已經fall in love lu~
5知佢地2個邊個最後能得到謝花呢?
番到去~英文堂去默書~由於無溫過書~所以好多5識~
unseen更加係死哂~無個係識既~~
謝花既分數真係笑死人~~
數學堂~robert係咁寫野~作申請信~
間學校同個人既名都寫我同吳同學個名~
作得超好笑~~~我笑到肚痛~我笑左成分幾鐘~kaka~真係好佩服佢~
同埋佢整哥張身份證同周董既卡比佢畫到,,,,笑死~~
佢張吳同學個英文名都變成j字頭~~
佢地都變成左j頭幫~jobert,jaul~~
好搞笑~雖然佢好嘈~~anyway好gag~~
放學我用板筆寫左雅個名落robert抬上面~
係擦5到既~~ya~之後掉左張抬~我就走左~5知咩事lu~~
放學同晴晴hae~見到wii~超想玩呀~特別係網球~~~
好羨慕d人有wii law~~~!!!!
ありがとう
發表時間:2007-11-30 05:53 PM [
訪客留言(5) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]