fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2007 年 11 月 27 日  星期二
今日比人玩死左~~~~~~~~~~~

今日真係好黑仔~就係因為一個gag~係每分鐘都比人煩住~

英文堂book presentation~竟然抽中我~

最大獲既係d人就即係叫吳同學既名~ming呀,robert,謝花,ben哥,paul哥d係咁嘈~

搞到我只係林住拿lala讀完~本身我以正常既speed既可以讀到2分鐘~

結果我就只係讀到1:22秒~真係,,,,,

小息,高兒講左句野串我~佢話我著冬季好可愛~仲乘機打左我一下~於是我就好好教訓左佢~~~ya~

音樂堂又聽到佢到係到嘈~不過有大收獲既就係可以睇到喬姐同恩姐既貼貼相~~~

lunch真係死人~我地去5月花見到吳同學佢地~真係黑到爆,,,,

君君食麵比我地形容到笑死人~~~

最重點既係本來個位係要同吳同學背對背咁坐~

仲要2b班成班友仔係到~比人望住既感覺真係好差,好難頂~~~~

好在我醒~坐係狗狗,tracy中間~左擁右抱是也~e件事真係愈搞愈大獲~~

番到來~我地去搵miss lau去搵questionair~又見到吳同學~~~真係黑黑黑仔~~~~~

發覺其實miss lau係好勁~不過~係教書悶姐~~

講左好奈~我地既行番上去既時間~幫tracy背書~~最後tracy錯左2個字咋~

我地交換改既時間~謝花竟然寫吳同學個中文&英文名上去~

我咪係到塗law~仲用佢支塗改液~我塗左佢又寫番~仲傳左我本簿上去~

不過何wing好人~所以比番我~我就叫tracy幫我簽名~真係thx爆佢~~~!!!

之後謝花present~佢係黑板到寫左吳同學既英文名~

又係到煩住我~咩都拉到吳同學身上~robert就係咁玩野~咁講我同吳同學

比佢地煩到頭痛~謝花又講左d噁心既野~搞到我好想嘔,反胃呀~

LS堂仲係到講~robert同謝花係到傳字紙~煩到死~~~

我搶到張紙~c左佢~robert又出動另一張~

睇到譚小姐present既一張相~令我林番謝花講哥d野~更加想嘔~~~~

放學~比robert大大隻字寫左吳同學個名上去~

我懶得擦~所以就換左張抬~

各位人兄~我係陳風,5係霆峰,所以係5需要同柏芝有關係~

大家真係無聊得濟law~


ありがとう
發表時間:2007-11-27 05:33 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]