fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2007 年 11 月 26 日  星期一
平平既一日

今日晨早去換冬季~

真係覺得周身5自在

好怪既感覺~

可能係著左夏季太奈la~

晨讀哥本書--black cat百萬英鎊~

我愈睇愈5明~真係"咬"哂頭law~

LS堂~騰騰同狗狗都係咁望過來~

好得人驚law~仲要係到作野~真係,,,,

數學份野好多無做~

所以我已經預左5合格~

真係又難~又多題law~

miss chan你太高估我地la~~

你仲要話e個係easy & short既quiz~

我地就真係比係搞到"short"左~

is堂~miss lei無番~ 好無聊咁度過~

tracy最好笑係係一堂只係寫左生活隨筆既幾行字~進度很快是也~

要我地睇反斗奇兵~真係當我地係腦殘人士law~

paul既發音功力超強~獨創"劉氐拼音"(英文+中文)

發現當奴有時係一個好可愛既小孩,,,佢5講野既時候,,,,

感覺上成班男仔d髮線都向後移~~~p哥都剪左頭髮~好似potato~~(p.s.alice都剪左)

而ming既頭髮都好疏,simon d頭髮又短左~~d男仔個頭搞咩呀?

paul哥又係到問我一個好低既問題~真係令我-口-~~

lunch去聽james唱歌~超好聽~有eason既風範

我地成班一聽完佢唱就立即走左去食飯lu~

英文presentation真係有驚無險~係無抽到我既~

因為我present擺明係亂來的是~

謝花第一張紙成張千字文咁~我叫佢刪除左d野~e+睇到笑死,,,

佢第2張紙就好好多~正常好多~不過佢係到煩住我叫我幫佢計時~

geog堂好悶呀~但係好在周圍哥2個人會同我傾計~

ben同我講~話真係好懷念gag 4人組既時候~

我話係呀,問paul~佢都話係~

最好笑張當奴d野傳去alice到~笑死人law~~~

騰騰無lala同左講左一句好得人驚既野~

真係發覺佢想像力太豐富~~~

中文堂我地勁嘈~

最-口-既係本身我同謝花講緊d野~無lala tracy搭左一句~

miss yip就立即叫佢~alice仲要幫佢~今日佢已經望左tracy一次架la~

難道alice佢愛上左.....

不過最無聊都係robert問miss yip可5可以作虛構人物~

佢係到自言自語咁張我同吳同學既姓氏同名交換~佢真係無聊得濟law

老師對我篇作文既評語係要我5好作咁多武俠小說既句子~

天呀~我係5多睇武俠小說架~~~真係,,,,

tracy睇我篇野~一路睇~一路笑,,,,

平時分~本來以為會好差~點知幾好波~有2個係優良,一個係中間~

放學去開locker~ben同robert又左住哂~

p哥又係後面叫我一個很差既稱呼~

之後謝花走哥時又係叫左我一個很差既稱呼~佢地e+玩兄弟同心~真係得人驚~~~

崩牙狗叫佢咩都應~真係笑死人~但係佢打5到我呀~只係打晴晴~

最好笑~狗狗一講到我~我就出現佢面前~ya~

去左東海堂~買麵包~~好幸福~~~~~~!!

番屋企既路上就係到見到鄭子~

講起我同吳同學既gag真係好離譜law~

我地又5識~唉,,,

e+又比騰騰同狗狗搞多個gag出來~真係,,,,


ありがとう
發表時間:2007-11-26 06:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]