fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2007 年 12 月 6 日  星期四
陳sir大佬?!

今朝assembly~見到班主任首先同miss chan傾計~再同miss lok傾計~之後再同陳sir傾計~

我就張d野講左比企我後面既君君知la~我哥時就知今日一定有野發生~~

係到多謝君君對小的既讚賞~(鞠躬)))

小息,,,同欣欣練歌同普通話oral~我成日都唱錯野~真係好對5住佢~

亞許子x小姐話我地唱得好聽~多謝哂~~~

音樂好在~係由大號開始~~真係lucky~~~~ming哥唱歌好好聽~~~我地又多一個歌王~~~

普通話又抽5中我~好野~~~抽中左謝花~~~ya~

我真係覺得謝花係gag人~佢張shut up讀成shat up~~我同欣笑死~~~

lunch去大快活~見到成班b班~(謝花在其中)於是我就去左買香口膠~~去最遠哥間7-11~再慢慢行番去~~ya~

tra square真係有米~~

覺得今時今日既人真係好有米~洗錢洗得好豪~~可憐我窮人一個~~~心酸,,,,

40大元對佢來講好平~對我來講~好多錢~~~~~~~~~唉,,,,

番到學校咪又係玩我同吳同學既野~~~今日玩野~左住吳同學行上樓梯~~

我真係-0-爆~~~心林:4個字,關我咩事?,,

中文堂完全係呆呆地過~~~問左謝花一d野~發現佢d fd真係好得人驚~~~

本身係LS堂~但係陳sir同班長任來左~我估既野中左~~

陳sir叫我地close the windows丙我地~佢講哥d簡直係gag來~

佢既英文開場白基本上大家都聽5明~於是佢用左中文問robert一個問題--你有無賴過屎呀?

用e個問題來帶入正題~之後佢既金句來la~

相信人人都賴過屎~邊個無賴過屎要我講~佢一定係神童~我地應該特別獎勵佢,,,

你都賴過屎,陳sir都賴過屎,校長都賴過屎,5信去問下佢

佢又講到病人訓係到係無尊嚴~我心林:你簡直係歧視病人la~人人都要訓教~咁人人都無尊嚴呀?

一句勁爆金句出現~~~你,都,癱,架,la, 五個音,爽快!

又舉個日本同中國既關系既例子出來~

我好想講~e樣野同我地班既問題係5同~根本係2樣野~拉5到埋一齊講~

我覺得陳sir佢對人生既概念係好差~世界上係無是非黑白~

因為世界上係有灰色架~有好多野都係對與錯~~

好似奸人堅~做咁多壞事都係為左做好事~5通咁都叫錯?

放學~同晴晴去人間天堂~~好幸福~~


ありがとう
發表時間:2007-12-06 06:33 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]