今日は2007 年 12 月 6 日 星期四
陳sir大佬?!
今朝assembly~見到班主任首先同miss chan傾計~再同miss lok傾計~之後再同陳sir傾計~
我就張d野講左比企我後面既君君知la~我哥時就知今日一定有野發生~~
係到多謝君君對小的既讚賞~(鞠躬)))
小息,,,同欣欣練歌同普通話oral~我成日都唱錯野~真係好對5住佢~
亞許子x小姐話我地唱得好聽~多謝哂~~~
音樂好在~係由大號開始~~真係lucky~~~~ming哥唱歌好好聽~~~我地又多一個歌王~~~
普通話又抽5中我~好野~~~抽中左謝花~~~ya~
我真係覺得謝花係gag人~佢張shut up讀成shat up~~我同欣笑死~~~
lunch去大快活~見到成班b班~(謝花在其中)於是我就去左買香口膠~~去最遠哥間7-11~再慢慢行番去~~ya~
tra square真係有米~~
覺得今時今日既人真係好有米~洗錢洗得好豪~~可憐我窮人一個~~~心酸,,,,
40大元對佢來講好平~對我來講~好多錢~~~~~~~~~唉,,,,
番到學校咪又係玩我同吳同學既野~~~今日玩野~左住吳同學行上樓梯~~
我真係-0-爆~~~心林:4個字,關我咩事?,,
中文堂完全係呆呆地過~~~問左謝花一d野~發現佢d fd真係好得人驚~~~
本身係LS堂~但係陳sir同班長任來左~我估既野中左~~
陳sir叫我地close the windows丙我地~佢講哥d簡直係gag來~
佢既英文開場白基本上大家都聽5明~於是佢用左中文問robert一個問題--你有無賴過屎呀?
用e個問題來帶入正題~之後佢既金句來la~
相信人人都賴過屎~邊個無賴過屎要我講~佢一定係神童~我地應該特別獎勵佢,,,
你都賴過屎,陳sir都賴過屎,校長都賴過屎,5信去問下佢
佢又講到病人訓係到係無尊嚴~我心林:你簡直係歧視病人la~人人都要訓教~咁人人都無尊嚴呀?
一句勁爆金句出現~~~你,都,癱,架,la, 五個音,爽快!
又舉個日本同中國既關系既例子出來~
我好想講~e樣野同我地班既問題係5同~根本係2樣野~拉5到埋一齊講~
我覺得陳sir佢對人生既概念係好差~世界上係無是非黑白~
因為世界上係有灰色架~有好多野都係對與錯~~
好似奸人堅~做咁多壞事都係為左做好事~5通咁都叫錯?
放學~同晴晴去人間天堂~~好幸福~~
ありがとう
發表時間:2007-12-06 06:33 PM [
訪客留言(3) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]