今日は2007 年 12 月 17 日 星期一
今日一切都好好~~
尋日真係大獲~我從來無見過我老哥喊~今次佢仲要喊到咁勁~~
個個親戚都喊~我都喊到收5到聲~
人非草木~人面對住生老病死既哥種無能為力~只能睇住生命慢慢消失既感覺~真係好無奈同難受~
所以我同我亞哥都無訓到教~一齊上網睇野~
================
今日番到學校~一切都好好~本來以為會好大獲既野~點知佢都5嬲lu~~真係太好~
而且同佢講野仲十問十答~之前同佢講野都係會5多理我~e+反而關係好左波~成堂都同佢傾緊計~
最好笑~佩文姐中史作業有一到~佢理解文言文錯左~搞到同本來既意思差勁遠~我同謝花都係笑~~
數學堂~dt林發火~好無聊~講真~佢罵人好比一個gag~~~我地根本5會驚~只會笑~
英文堂~對gb~發現自己既英文真係差到死~~錯左好多~~~無lala有個答案係j,成班起哄~~~
音樂堂~同喬姐,佩恩傾計~喬姐真係很高智商~丁丁呀~~~
普通話~考oral~謝花,我,tra,robert,ben都係到玩野~~
我同謝花張tra square d野發放出去~kuku,,,,超好笑~~~tra既50蚊係ben哥手上取回~~
兔兔就係robert手上玩弄~~robert仲做埋d kai野~~
tra就拿來謝花本learning jornal~係到寫野~~kaka~
見到謝花既相~好嬌呀佢~~~
玩玩下~佢無lala叫我個名~真係%$^%&^真係好鬼憎佢law~啤左佢幾下~~~
之後係到罵我地~仲要叫君君同番亞牙換位~君君好火~~啤住佢~~~
lunch同晴晴係m記食lunch~晴晴仍然係咁得意~
番到課堂~又係到玩panda~話說panda已經成了一個老姑了~(miss kan)
我同亞牙係到互串~亞牙想打我添呀~~
中文堂~好搞笑~robert,騰騰作文作關我同吳同學~謝花其他人就係咁講~
kaka~最好笑~robert張我個名作左做車牌~比佢搞到作5到文~笑到死咁濟~
結果robert比miss yip罰要聽日交作文~~~~kuku~~~
放學後~我地係到做PBL既cover~君君畫得好令~
我就去畫d字形,同埋其他野~~~無lala膠馮來同我地講"咁核突既?"
我同君君就5多高興law~心林~你肯定你畫得令過君君?
做到6點到~真係好晚law~無試過做到咁夜~~之後同欣欣搭車~~
上錯左車~好在有個好人既姐姐同我地講~之後就搭番arm既車~~
今日真係好開心~~
ありがとう
發表時間:2007-12-17 09:28 PM [
訪客留言(2) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]