fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2007 年 12 月 17 日  星期一
今日一切都好好~~

尋日真係大獲~我從來無見過我老哥喊~今次佢仲要喊到咁勁~~

個個親戚都喊~我都喊到收5到聲~

人非草木~人面對住生老病死既哥種無能為力~只能睇住生命慢慢消失既感覺~真係好無奈同難受~

所以我同我亞哥都無訓到教~一齊上網睇野~

================

今日番到學校~一切都好好~本來以為會好大獲既野~點知佢都5嬲lu~~真係太好~

而且同佢講野仲十問十答~之前同佢講野都係會5多理我~e+反而關係好左波~成堂都同佢傾緊計~

最好笑~佩文姐中史作業有一到~佢理解文言文錯左~搞到同本來既意思差勁遠~我同謝花都係笑~~

數學堂~dt林發火~好無聊~講真~佢罵人好比一個gag~~~我地根本5會驚~只會笑~

英文堂~對gb~發現自己既英文真係差到死~~錯左好多~~~無lala有個答案係j,成班起哄~~~

音樂堂~同喬姐,佩恩傾計~喬姐真係很高智商~丁丁呀~~~

普通話~考oral~謝花,我,tra,robert,ben都係到玩野~~

我同謝花張tra square  d野發放出去~kuku,,,,超好笑~~~tra既50蚊係ben哥手上取回~~

兔兔就係robert手上玩弄~~robert仲做埋d  kai野~~

tra就拿來謝花本learning jornal~係到寫野~~kaka~

見到謝花既相~好嬌呀佢~~~

玩玩下~佢無lala叫我個名~真係%$^%&^真係好鬼憎佢law~啤左佢幾下~~~

之後係到罵我地~仲要叫君君同番亞牙換位~君君好火~~啤住佢~~~

lunch同晴晴係m記食lunch~晴晴仍然係咁得意~

番到課堂~又係到玩panda~話說panda已經成了一個老姑了~(miss kan)

我同亞牙係到互串~亞牙想打我添呀~~

中文堂~好搞笑~robert,騰騰作文作關我同吳同學~謝花其他人就係咁講~

kaka~最好笑~robert張我個名作左做車牌~比佢搞到作5到文~笑到死咁濟~

結果robert比miss yip罰要聽日交作文~~~~kuku~~~

放學後~我地係到做PBL既cover~君君畫得好令~

我就去畫d字形,同埋其他野~~~無lala膠馮來同我地講"咁核突既?"

我同君君就5多高興law~心林~你肯定你畫得令過君君?

做到6點到~真係好晚law~無試過做到咁夜~~之後同欣欣搭車~~

上錯左車~好在有個好人既姐姐同我地講~之後就搭番arm既車~~

今日真係好開心~~


ありがとう
發表時間:2007-12-17 09:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]