|
|
今日は2007 年 12 月 31 日 星期一
今日係07年最後一日~~
今日係2007年12月31日~5經5覺~就已經係07年既最後一日~
亦代表左本人hae左一年~~~~~(擲雞蛋)(風:不要擲面!!)
本人升左中二後多左好多野做~好多大獲野發生左~
好多人都同我講升左f.2~我成個人都5同哂~(有好,有5好吧)
每日都係gag日~~~我本人同我附近既人都玩得好瘋狂呀~~
(p.s.成日被點名提醒~我估我操行應該會拿C~d老師擺明5 like 我~)
不過我希望08年,我可以改左d 5好既習慣(上堂傾計係一個好習慣)同埋同e班人玩得更開心~
最後~希望各位心想事成~~(鞠躬)
----
今日我出左街,之後我亞哥又出左街~我係條街到聽到有人咳~
我心林,咳得咁似我亞哥既~
我向後望~點知~就係我亞哥係到咳~~~
之後我行去d cd鋪到睇野~又見多次我亞哥~~~
番到來~我亞哥超好笑咁問我~你同邊個去行街呀?
我答~我自己一個行~
老哥呀~~~~~你真係呀~~~
ありがとう
發表時間:2007-12-31 06:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 286 | »
|