fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 16 日  星期三
好~大功告成~

今日考完又考完is~又考完英文oral~終於ko哂佢lu~~~~~~

之後聽日考中文oral,後日考既電話+普通話會比我遺忘~很好~

係英文oral前~p哥係到玩野~係咁叫我jay姐~不過算la~我就當收左一個手下吧~

oral~alice超低能~佢仲靜番40幾秒先夠2分鐘~而james果然係天才~~~~很強呀~~!!!

不過老實講句~大家都炒哂~好5順暢~好多野都係亂來~不過過得去就是~

考完~同雅大,panda,姣兔傾計~~~~~ya~~~~~~~~~~

同雅傾計考試既成績~我應乘佢添~林林下有d後悔~5知奸商會見咩高招來呢?

之後同君君又去左椰林閣食野~很好~傾左好多低能仔既野~笑死左~~~~

仲有~係我地格來張抬有個丁丁同佢老媽,妹妹既事先係最重點~

真係無人好似佢咁低能~咩都5問就嘈嘈嘈~都5知佢有無腦架,,,,,

我就做左個好人~同佢講番件事~話說我尋日都做左好人~扶左個亞婆過馬路同幫佢接的士~

5知係5係因為近來我個人太過無聊~無野搵野來做~

好了~今日可以好好訓一訓~Zzzz


ありがとう
發表時間:2008-01-16 03:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]