今日は2008 年 1 月 16 日 星期三
好~大功告成~
今日考完又考完is~又考完英文oral~終於ko哂佢lu~~~~~~
之後聽日考中文oral,後日考既電話+普通話會比我遺忘~很好~
係英文oral前~p哥係到玩野~係咁叫我jay姐~不過算la~我就當收左一個手下吧~
oral~alice超低能~佢仲靜番40幾秒先夠2分鐘~而james果然係天才~~~~很強呀~~!!!
不過老實講句~大家都炒哂~好5順暢~好多野都係亂來~不過過得去就是~
考完~同雅大,panda,姣兔傾計~~~~~ya~~~~~~~~~~
同雅傾計考試既成績~我應乘佢添~林林下有d後悔~5知奸商會見咩高招來呢?
之後同君君又去左椰林閣食野~很好~傾左好多低能仔既野~笑死左~~~~
仲有~係我地格來張抬有個丁丁同佢老媽,妹妹既事先係最重點~
真係無人好似佢咁低能~咩都5問就嘈嘈嘈~都5知佢有無腦架,,,,,
我就做左個好人~同佢講番件事~話說我尋日都做左好人~扶左個亞婆過馬路同幫佢接的士~
5知係5係因為近來我個人太過無聊~無野搵野來做~
好了~今日可以好好訓一訓~Zzzz
ありがとう
發表時間:2008-01-16 03:17 PM [
訪客留言(2) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]