今日は2008 年 1 月 10 日 星期四
英文聆聽你殺死大家!!
今日真係好5好彩~~英文你殺死大家了~~~!!!!!
今日考第一份卷既時間~我地林住傳卷出去~點知占士訓左教~我地林住叫醒佢~
個白痴老師就叫我地5好嘈~否則會扣分~~~我心林:你5比我講野~咁叫醒佢~點傳卷呀?
之後佢仲要無lala講左句叫我地哥行傳快d出來波~
好在占士後來醒左~~~~係e件事上我係5會怪占士~只會怪個死miss咁低能~~!!
之後有break~我地做true or dare~~~超high~~~!!!
最好笑~係我提議打人~之後提左robert e個人~我就用晴晴一齊打人law~ya~~
最強既應該係tra包野飲比左ben飲law~kuku~~~~~~~~~
不過本人最慘既係最後一個抽中我~要同吳同學講"對5住"~
之後b班成班人就嘩嘩叫~吳同學就逃走~~~~本人亦,,,,,,,,,
不過本人係5會逃避~會勇敢面對~反正e件5係咩大事~~~~
去考英文聆聽~死左~!!!!!我係完全聽5到佢講咩law~~~~~~~又深~
無lala做埋哂d咁既野~都5知佢想點~講d野又快波~又5清楚~
仲有我真係無留意到佢寫左part 1-4係用鉛筆做~好多人都無用到鉛筆做~
好~算la~我全部用哂藍筆做~我豪比你~~~!!!!!!!算~預左5合格~~~~
個死人miss lau玩野~~~你好野~~~!!!^%$&$%&*%*
不過我真係好想知~點解要用鉛筆做呢?你叫人叫鉛筆做~簡直係無聊兼過份!!
不過放學時~真係好難過~~~~~
不過算la~去左椰林閣食野~心情雖然仍然低落~不過已經好番好多~~~~
不過哥間椰林閣d服務態度真係5多好~不過野食就ok~~~!!
ありがとう
發表時間:2008-01-10 04:59 PM [
訪客留言(0) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]