fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 10 日  星期四
英文聆聽你殺死大家!!

今日真係好5好彩~~英文你殺死大家了~~~!!!!!

今日考第一份卷既時間~我地林住傳卷出去~點知占士訓左教~我地林住叫醒佢~

個白痴老師就叫我地5好嘈~否則會扣分~~~我心林:你5比我講野~咁叫醒佢~點傳卷呀?

之後佢仲要無lala講左句叫我地哥行傳快d出來波~

好在占士後來醒左~~~~係e件事上我係5會怪占士~只會怪個死miss咁低能~~!!

之後有break~我地做true or dare~~~超high~~~!!!

最好笑~係我提議打人~之後提左robert e個人~我就用晴晴一齊打人law~ya~~

最強既應該係tra包野飲比左ben飲law~kuku~~~~~~~~~

不過本人最慘既係最後一個抽中我~要同吳同學講"對5住"~

之後b班成班人就嘩嘩叫~吳同學就逃走~~~~本人亦,,,,,,,,,

不過本人係5會逃避~會勇敢面對~反正e件5係咩大事~~~~

去考英文聆聽~死左~!!!!!我係完全聽5到佢講咩law~~~~~~~又深~

無lala做埋哂d咁既野~都5知佢想點~講d野又快波~又5清楚~

仲有我真係無留意到佢寫左part 1-4係用鉛筆做~好多人都無用到鉛筆做~

好~算la~我全部用哂藍筆做~我豪比你~~~!!!!!!!算~預左5合格~~~~

個死人miss lau玩野~~~你好野~~~!!!^%$&$%&*%*

不過我真係好想知~點解要用鉛筆做呢?你叫人叫鉛筆做~簡直係無聊兼過份!!

不過放學時~真係好難過~~~~~

不過算la~去左椰林閣食野~心情雖然仍然低落~不過已經好番好多~~~~

不過哥間椰林閣d服務態度真係5多好~不過野食就ok~~~!!


ありがとう
發表時間:2008-01-10 04:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]