fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 24 日  星期四
我當他是腦殘吧,,

今日is堂,miss lei興起係lab到要搞電腦既一d野,,,

之後chris同佢講"print screen咪得law"然後miss lei好大聲咁講"我5係要print出來呀"

miss lei既電腦真係好到x咁,我,君,chris就笑死左,....

最有趣既係佢話聽到有一個男人係到講野~而其實哥個人就係本人,但係佢竟然問chris係5係佢,

lunch玩paul,玩到瘋左~連我地正義既使者占士都玩~我地又點會5玩呢?

paul張佢張抬同其他人換來換去~超爆笑~在下亦都出手~於是我同paul就展開左一場短時間既大戰~

放學哥時等左好奈,關係中文卷一加分既事,個亞sir真係神神地,d答案根本就5多合理,又5比人地其他合理既答案arm,真係有趣~~~

話說某suki又成日講interesting,真係黑人憎(明明係我家女兒小君既專利)

最後我地係到班房照左幅相~~重點係一幅係只影腳,一幅只影手~~~變態吧?

之後去m記,見到catwingsze大~超高興耶,,,,,


ありがとう
發表時間:2008-01-24 06:26 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]