今日は2008 年 1 月 24 日 星期四
我當他是腦殘吧,,
今日is堂,miss lei興起係lab到要搞電腦既一d野,,,
之後chris同佢講"print screen咪得law"然後miss lei好大聲咁講"我5係要print出來呀"
miss lei既電腦真係好到x咁,我,君,chris就笑死左,....
最有趣既係佢話聽到有一個男人係到講野~而其實哥個人就係本人,但係佢竟然問chris係5係佢,
lunch玩paul,玩到瘋左~連我地正義既使者占士都玩~我地又點會5玩呢?
paul張佢張抬同其他人換來換去~超爆笑~在下亦都出手~於是我同paul就展開左一場短時間既大戰~
放學哥時等左好奈,關係中文卷一加分既事,個亞sir真係神神地,d答案根本就5多合理,又5比人地其他合理既答案arm,真係有趣~~~
話說某suki又成日講interesting,真係黑人憎(明明係我家女兒小君既專利)
最後我地係到班房照左幅相~~重點係一幅係只影腳,一幅只影手~~~變態吧?
之後去m記,見到catwingsze大~超高興耶,,,,,
ありがとう
發表時間:2008-01-24 06:26 PM [
訪客留言(2) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]