今日は2008 年 1 月 27 日 星期日
排攤位....
話說尋日睇到d報導真係好火,,,,話5到e d事都可以比佢亂作,,,愈來愈覺得新聞係5可信law...
之後出左去食飯,,,見到一個令仔佢竟然著住一條海綿寶寶既內褲,,,真係,,,,,,,,,
---
今朝10點9 mc打來,重點係佢叫我11點去到杯渡附近做義工排攤位,,,,哇!凍死la -3-
不過真係好開心可以見到mc,yr,均姐,主席,亞咩,基爾,豪~~~~@!!!!!!
我地去m記買野食,,,個歐巴桑好煩,左住哂,我地買左4個餐,個經理只係比左3個薯條我地law~不過後來攞番,,
最得人驚係d人唱 "回家" e首歌,唱得很x的說,,,,,,d音樂仲大聲過個人唱,,,鼓聲係仲大law,,,,
途中發生某豪被擊事件,感覺上別有內情,,,,基爾係到狂數香港同日本,台灣真係差得遠
香港真係好落後law,,,係動漫,音樂,電影,節目,衣著方面完全比5上,,,
大談動漫,.跳涼宮既舞,講到魯魯我地真係激動law,,,絕望先生一開頭就真係笑死人,,,
話說d.gray man同結界師比無視買左真係,,,唉,,基爾話佢尋日因此太無聊所以去左睇美少女戰士,我地o哂,,
基爾成日都比d波打中,但係yr就無,爾勁大殺氣咁難去玩攤位law,,,kuku,,
佢簽名先好笑,只簽了個爾字,佢話5中2自己個真名,講真我都係好5中2自己個名law,,,
臨尾我地玩野,搞爆哂d波,之後發生左d事,爾好嬲,不過後來都開心番,,,希望佢既夢想會成真la~~~
之後陪mc,yr搭車,散水,,,
ありがとう
發表時間:2008-01-27 06:34 PM [
訪客留言(1) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]