fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 27 日  星期日
排攤位....

話說尋日睇到d報導真係好火,,,,話5到e d事都可以比佢亂作,,,愈來愈覺得新聞係5可信law...

之後出左去食飯,,,見到一個令仔佢竟然著住一條海綿寶寶既內褲,,,真係,,,,,,,,,

---

今朝10點9 mc打來,重點係佢叫我11點去到杯渡附近做義工排攤位,,,,哇!凍死la -3-

不過真係好開心可以見到mc,yr,均姐,主席,亞咩,基爾,豪~~~~@!!!!!!

我地去m記買野食,,,個歐巴桑好煩,左住哂,我地買左4個餐,個經理只係比左3個薯條我地law~不過後來攞番,,

最得人驚係d人唱 "回家" e首歌,唱得很x的說,,,,,,d音樂仲大聲過個人唱,,,鼓聲係仲大law,,,,

途中發生某豪被擊事件,感覺上別有內情,,,,基爾係到狂數香港同日本,台灣真係差得遠

香港真係好落後law,,,係動漫,音樂,電影,節目,衣著方面完全比5上,,,

大談動漫,.跳涼宮既舞,講到魯魯我地真係激動law,,,絕望先生一開頭就真係笑死人,,,

話說d.gray man同結界師比無視買左真係,,,唉,,基爾話佢尋日因此太無聊所以去左睇美少女戰士,我地o哂,,

基爾成日都比d波打中,但係yr就無,爾勁大殺氣咁難去玩攤位law,,,kuku,,

佢簽名先好笑,只簽了個爾字,佢話5中2自己個真名,講真我都係好5中2自己個名law,,,

臨尾我地玩野,搞爆哂d波,之後發生左d事,爾好嬲,不過後來都開心番,,,希望佢既夢想會成真la~~~

之後陪mc,yr搭車,散水,,,


ありがとう
發表時間:2008-01-27 06:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]