今日は2008 年 1 月 28 日 星期一
無無聊聊又過一日,,,
今朝本來打算早d番去,借野同抄功課~點知都係同平時一樣,,,,無辦法,太懶~~
番到去,去b班借計數機,LS堂分組,,,alex係到,超煩,係到自言自語...我同tra就因為咁而係到玩傳紙仔,,,
數學堂dt林發嬲,,,yusuki真係kai到爆,佢無計數機竟然賴佢亞媽~我同tra就狂係紙仔到寫衰佢,,,,
is係到玩車車,最得人驚係我同君講左句"我地玩車車呀"miss lei又跟我講,,,,,真係o哂
英文堂,我發緊夢,,,無lala對緊答案(d答案全部都係j字頭)之後大家就狂大叫j了,,,high左
地理堂超好笑,,,牙牙同chris係到玩野,比費高罵,,,牙牙仲玩自摸呢,,,,~
我就同ben,占士係到傾同玩.........alex,,真係笑死,,,,我同ben仲玩秘密交易,,,~~~
中文堂,完全發夢,,,係到同欣欣傳紙仔,,,放學去搞下個locker發現有好多廢紙,,亂到吐,,,不過我係5會搞佢住~!!
之後去左圖書館,但係因為今日係星期一所以無開,所以空手而回~~之後番到來就試下寫,點知亞彤話我寫得令,
叫我寫埋落,,但係可惜我哥時要走了~所以聽日早d番來先幫佢寫~
之後tra佢發現自己個電話不見左,晴晴就陪佢番學校,我同君就陪小雞搭車,,之後我就陪君睇電話,
w910i真係5錯5錯,不過有點貴,,唉,,,陪君買筆,,有好多腦殘既海綿寶寶,真係嚇死我~
話說我已經成為大家心中既媽媽了,,,感覺不錯~~~>-<
ありがとう
發表時間:2008-01-28 06:37 PM [
訪客留言(2) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]