fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 28 日  星期一
無無聊聊又過一日,,,

今朝本來打算早d番去,借野同抄功課~點知都係同平時一樣,,,,無辦法,太懶~~

番到去,去b班借計數機,LS堂分組,,,alex係到,超煩,係到自言自語...我同tra就因為咁而係到玩傳紙仔,,,

數學堂dt林發嬲,,,yusuki真係kai到爆,佢無計數機竟然賴佢亞媽~我同tra就狂係紙仔到寫衰佢,,,,

is係到玩車車,最得人驚係我同君講左句"我地玩車車呀"miss lei又跟我講,,,,,真係o哂

英文堂,我發緊夢,,,無lala對緊答案(d答案全部都係j字頭)之後大家就狂大叫j了,,,high左

地理堂超好笑,,,牙牙同chris係到玩野,比費高罵,,,牙牙仲玩自摸呢,,,,~

我就同ben,占士係到傾同玩.........alex,,真係笑死,,,,我同ben仲玩秘密交易,,,~~~

中文堂,完全發夢,,,係到同欣欣傳紙仔,,,放學去搞下個locker發現有好多廢紙,,亂到吐,,,不過我係5會搞佢住~!!

之後去左圖書館,但係因為今日係星期一所以無開,所以空手而回~~之後番到來就試下寫,點知亞彤話我寫得令,

叫我寫埋落,,但係可惜我哥時要走了~所以聽日早d番來先幫佢寫~

之後tra佢發現自己個電話不見左,晴晴就陪佢番學校,我同君就陪小雞搭車,,之後我就陪君睇電話,

w910i真係5錯5錯,不過有點貴,,唉,,,陪君買筆,,有好多腦殘既海綿寶寶,真係嚇死我~

話說我已經成為大家心中既媽媽了,,,感覺不錯~~~>-<


ありがとう
發表時間:2008-01-28 06:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]