今日は2008 年 2 月 9 日 星期六
一切都很好,,,
今朝起身我拆左封表姐未過年就比既哥份利是,,竟然是一張一千大元!!!!!!
哥時真係開心到傻左-3-狂大叫,,,,今年新年男家既人都5得閒,所以會係過完年後來拜訪我家,,,
而女方既人今日就會來我家,我個人就係咁既,人地來,我就做功課,溫下書.費時無無聊聊咁,
因為我明知如果我無野做既話,佢地又串串供,佢地話我,又張我同人比,人比人,比死人呀,,
我亞媽仲要成日張我放係口邊,係到講我d衰野,我睇下書好過la......而且我同d親戚又5多熟,費時la,,,
男方哥邊就好人因為大家都5會張人同人比,而且都好疼我...但係女方就5好提了,,
所以女方哥邊d人來到,我就一定去溫書同做功課,,,,
------------------
話說哥日去屯市哥間店,我d金魚仔仔點呢?應該5會凍親佢吧...某雞會好好照顧佢地吧...
金魚仔仔,如果那個後母某雞虐待你地的話,請告訴媽媽知喔~
-----------------
同埋最開心既一件事,就係我聽日會同媽媽去買電話了-v-
e+都心思思,都5知想買邊部好,,,到時先算吧...
ありがとう
發表時間:2008-02-09 10:29 AM [
訪客留言(5) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]