fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 2 月 14 日  星期四
大家第一天就很精神........

尋日哥哥很夜先番來,因為佢去睇去李克勤個演唱會,番來同我傾左好奈,

佢見到我部手機,不但子無罵個月費貴,,,反而仲話遲d同我交換來用呀,,,,kuku,,,佢哥部係k610i呀~~~

(p.s.我月費要成70元呀)哥哥,你係得既!!

今朝明明教左鬧鐘,但係真係聽5到響la...= ='''之後就同欣欣傾電話..有手機既感覺真係好爽呀!!

番來去,大家都好人才................濟濟咁係到扮功課,,,

然後is去lab到present,我地個model明顯到係最x架la...然後某鴨又話佢無帶個powerpoint番來,

又係到嘰嘰喳喳,算吧,講起就真係火,,,,訐大人竟然都火起來,你就知有幾大問題...

不過上到去都係同牙牙傾計,牙牙真係好有錢呀!!!!!!!!我一定要上佢屋企打wii呀!!!!!!!!

nds佢係5改機既,佢仲有play station同psp~我e+希望佢買xbox360~~~!!!我想玩DMC 4呀~~!!

之後係小息送生日禮物比tra同雞了,佢地都喜歡,那本人也很安心了~~~

小雞送左朱古力比我,佢說很名貴喔XD多謝小雞~之後就到處跟人討朱古力了~~~~~高輿高輿~~~^^

由英文開始我都係一整個不專心了,lunch係到玩true or dare,

不過5好意思,要我再跳那舞要不可能的說~~~!!!!!

上中文同中史堂係到同tra傳紙字~中文,我張個手機放左係桌上,無lala tra打來,

好在我教左震機,跟住我問佢大咩打來,佢話佢5小心坐到,仲按左擴音器添~

中文堂既時候,比謝花既一句說話,陰到我呀,,,不過個情形就好好笑law~

放學哥時,miss lau又話會有新sitting plan.搞到我地等左n奈~~都5知佢係5係老人痴呆law...

今日chris送左麥提沙比佩欣,ben送左一個心形盒子既名牌朱古力~~~~~一個好強烈既對比~

不過今日本人係大豐收了~有很多朱古力的說~~~^0^


ありがとう
發表時間:2008-02-14 06:23 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]