今日は2008 年 2 月 14 日 星期四
大家第一天就很精神........
尋日哥哥很夜先番來,因為佢去睇去李克勤個演唱會,番來同我傾左好奈,
佢見到我部手機,不但子無罵個月費貴,,,反而仲話遲d同我交換來用呀,,,,kuku,,,佢哥部係k610i呀~~~
(p.s.我月費要成70元呀)哥哥,你係得既!!
今朝明明教左鬧鐘,但係真係聽5到響la...= ='''之後就同欣欣傾電話..有手機既感覺真係好爽呀!!
番來去,大家都好人才................濟濟咁係到扮功課,,,
然後is去lab到present,我地個model明顯到係最x架la...然後某鴨又話佢無帶個powerpoint番來,
又係到嘰嘰喳喳,算吧,講起就真係火,,,,訐大人竟然都火起來,你就知有幾大問題...
不過上到去都係同牙牙傾計,牙牙真係好有錢呀!!!!!!!!我一定要上佢屋企打wii呀!!!!!!!!
nds佢係5改機既,佢仲有play station同psp~我e+希望佢買xbox360~~~!!!我想玩DMC 4呀~~!!
之後係小息送生日禮物比tra同雞了,佢地都喜歡,那本人也很安心了~~~
小雞送左朱古力比我,佢說很名貴喔XD多謝小雞~之後就到處跟人討朱古力了~~~~~高輿高輿~~~^^
由英文開始我都係一整個不專心了,lunch係到玩true or dare,
不過5好意思,要我再跳那舞要不可能的說~~~!!!!!
上中文同中史堂係到同tra傳紙字~中文,我張個手機放左係桌上,無lala tra打來,
好在我教左震機,跟住我問佢大咩打來,佢話佢5小心坐到,仲按左擴音器添~
中文堂既時候,比謝花既一句說話,陰到我呀,,,不過個情形就好好笑law~
放學哥時,miss lau又話會有新sitting plan.搞到我地等左n奈~~都5知佢係5係老人痴呆law...
今日chris送左麥提沙比佩欣,ben送左一個心形盒子既名牌朱古力~~~~~一個好強烈既對比~
不過今日本人係大豐收了~有很多朱古力的說~~~^0^
ありがとう
發表時間:2008-02-14 06:23 PM [
訪客留言(3) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]