今日は2008 年 2 月 19 日 星期二
大家都在胡說八道...
尋日去同君,晴去睇L,最後的二十三天~真的幾好睇,不過要張佢當作一個獨立既野來睇~
同埋大家已經都無睇到最後字幕出完後哥5秒,最後哥5秒係講L點死既,,
好在本人睇左影評,所以我地有睇到^^我地買左好多野入去睇戲,真係好搞笑,,,~
同埋最無奈係君同晴要睇我部手機,話要睇我同謝花既欲照~拜託了~我跟他是沒有關係的~
係到勸大家千奇5要去美心MX到買意粉~因為真係超難食~
-----
今日真係訓5醒咁,竟然張geog WB講左做grammer book~
數學堂,大家係dt林既英明教導下大家都係5識既~幸好附近有個大人才~~~!!
LS堂有個薯仔來教書,真係悶到死左~~~佢個樣仲同alex好相似添...
哥個死薯仔,都5知佢係到講緊咩~真係頂佢5順,仲話要了解我地,我%$&佢~
is堂係到同何duck,君君討論人氣既問題,真係笑死,,,,,,,,,,,,,,何duck話我人氣上升係因為關謝花事,,,,
地理真係悶到訓住咁濟,玩alex都玩到悶law~~~~~~好在james同ben都可以解下悶~
中文堂默書,我張早發白帝城個作者李白寫左做杜甫~kuku~
係攞完默書簿林住番去個位既時候,謝花擋住左我,咁我咪企係佢後面law,
之後欣同君就係到話,一個成功男人背後既女人~~~
之後放學,君君無lala推我,真係差d可以與地上親吻了~佢推我既原因係因為謝花係我旁邊開緊locker~
之後我去開locker,我叫robert快d,robert問我咁快要咩~要去搵謝花呀?
唉,,,,其實我同謝花有咩關係呢?大家係到要拉埋我地來講...
ありがとう
發表時間:2008-02-19 05:50 PM [
訪客留言(1) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]