fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 2 月 19 日  星期二
大家都在胡說八道...

尋日去同君,晴去睇L,最後的二十三天~真的幾好睇,不過要張佢當作一個獨立既野來睇~

同埋大家已經都無睇到最後字幕出完後哥5秒,最後哥5秒係講L點死既,,

好在本人睇左影評,所以我地有睇到^^我地買左好多野入去睇戲,真係好搞笑,,,~

同埋最無奈係君同晴要睇我部手機,話要睇我同謝花既欲照~拜託了~我跟他是沒有關係的~

係到勸大家千奇5要去美心MX到買意粉~因為真係超難食~

-----

今日真係訓5醒咁,竟然張geog WB講左做grammer book~

數學堂,大家係dt林既英明教導下大家都係5識既~幸好附近有個大人才~~~!!

LS堂有個薯仔來教書,真係悶到死左~~~佢個樣仲同alex好相似添...

哥個死薯仔,都5知佢係到講緊咩~真係頂佢5順,仲話要了解我地,我%$&佢~

is堂係到同何duck,君君討論人氣既問題,真係笑死,,,,,,,,,,,,,,何duck話我人氣上升係因為關謝花事,,,,

地理真係悶到訓住咁濟,玩alex都玩到悶law~~~~~~好在james同ben都可以解下悶~

中文堂默書,我張早發白帝城個作者李白寫左做杜甫~kuku~

係攞完默書簿林住番去個位既時候,謝花擋住左我,咁我咪企係佢後面law,

之後欣同君就係到話,一個成功男人背後既女人~~~

之後放學,君君無lala推我,真係差d可以與地上親吻了~佢推我既原因係因為謝花係我旁邊開緊locker~

之後我去開locker,我叫robert快d,robert問我咁快要咩~要去搵謝花呀?

唉,,,,其實我同謝花有咩關係呢?大家係到要拉埋我地來講...


ありがとう
發表時間:2008-02-19 05:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]