今日は2008 年 2 月 21 日 星期四
有d煩...
尋日真係好膠,delete左欣欣個cm,,,,-口-
今朝無教鬧鐘,所以勁遲起身,不過欣欣都係,,,同埋今日我終於早過欣欣去到了-v-
英文堂,係到決定drama d野,女主角由親愛既tracy做~男主角當然由ben來做了~~@@
可是不幸的在下竟然被人揀中做sales~~幸好有robert陪葬!!!!!
睇來今年的drama真的相當有趣~~~~~~~~XD
lunch我地去左買零食番來食,學校對面間小食檔無開到呀,突然間好掛住佢...............d野食
之後LS堂,我就係到用緊手提~save哂d人既電話,同埋膠到係到影相,悶到就來死咁濟,,,
我用藍芽搜尋,竟然有條友叫"奶粉",亦有條友叫"索女謝善童"
有條友叫"mow's coming",老師部notebook就叫"Alan Samg's coming"
不過真係-口-哂,算吧.LS堂真係廢到死左~~~~~~~~delete吧~
最近5知點解個人成日覺得好煩,好鼓譟,,,真係有d error,不過我林都係因為訓5著所以先咁既姐,,,
ありがとう
發表時間:2008-02-21 05:54 PM [
訪客留言(1) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]