fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 2 月 21 日  星期四
有d煩...

尋日真係好膠,delete左欣欣個cm,,,,-口-

今朝無教鬧鐘,所以勁遲起身,不過欣欣都係,,,同埋今日我終於早過欣欣去到了-v-

英文堂,係到決定drama   d野,女主角由親愛既tracy做~男主角當然由ben來做了~~@@

可是不幸的在下竟然被人揀中做sales~~幸好有robert陪葬!!!!!

睇來今年的drama真的相當有趣~~~~~~~~XD

lunch我地去左買零食番來食,學校對面間小食檔無開到呀,突然間好掛住佢...............d野食

之後LS堂,我就係到用緊手提~save哂d人既電話,同埋膠到係到影相,悶到就來死咁濟,,,

我用藍芽搜尋,竟然有條友叫"奶粉",亦有條友叫"索女謝善童"

有條友叫"mow's coming",老師部notebook就叫"Alan Samg's coming"

不過真係-口-哂,算吧.LS堂真係廢到死左~~~~~~~~delete吧~

最近5知點解個人成日覺得好煩,好鼓譟,,,真係有d  error,不過我林都係因為訓5著所以先咁既姐,,,


ありがとう
發表時間:2008-02-21 05:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]